Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

behoefte om alleen te zijn/ behoefte om eens niet te praten.

Gestart door myra, november 01, 2005, 01:05:56 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Dat kun je heel spiritueel uitleggen, maar een gsm biedt ook uitkomst!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Citaat van: Mannetje op december 13, 2009, 06:53:40 PM
Ik heb de volgende mening: je hoeft niet samen in 1 bed, 1 huis, 1 stad of zelfs in 1 land te slapen. om even goed dicht bijeen in slaap te kunnen vallen en weer wakker te worden!

Mannetje, wat zeg je dat mooi..............je bent me er eentje. :-*

Fricai

Bedden op wieltjes, dicht bij de grens. Dan anderen je laten over de grens laten rijden 's nachts, en 's ochtends weer terug?

Of interpreteer ik je nu verkeerd?  ;D ;)


Mannetje

Zo'n zin had ik een paar maanden echt niet geplaatst hoor. Dan had ik mezelf voor gek verklaard  :schater:
Ik ben zeg maar intern wat veranderd de laatste paar maanden. 
Ik geloof dat ware liefde gewoon dwars door alles heen gaat en zich niet laat tegenhouden door bijvoorbeeld een muur of afstand.
En je zodoende dus zo evengoed samen in slaap kunt vallen en weer wakker kan worden.


Winx

Ik denk dat het normaal is dat ieder mens om de zoveel tijd er een keer nood aan heeft om alleen te zijn.
Zelf heb ik ook momenten dat ik niet liever heb dan een keer rustig alleen thuis te zijn en om dan is lekker te doen waar ik zin in heb.
Soms is dat dan wat lusteloos op de bank hangen, andere keren is dat bv iets bakken of koken tegen de tijd dat mijn ventje terug thuiskomt, of een goed boek lezen of een leuke film kijken.
Of gewoon een keertje op tijd gaan slapen en voor ik ga slapen nog is een keer nadenken over vanalles.
Ik vind het echt normaal dat ik die momenten heb en ik denk dat ik daar niet alleen mee ben.

Ienepien

Nee, zeker niet. Ik ben al 33 jaar getrouwd, en ik vind het héérlijk om af en toe tijd voor mezelf te hebben.
(al moet ik die vaak met jullie delen ;D)

Groovychic

Winx idem dito hier! Ik ben graag samen met vrienden maar ik kan evengoed super genieten van gewoon eens alleen te zijn thuis. En soms heb ik daar ook wel eens nood aan. Continue samen zijn is soms toch eens veel.
Dat is van persoon tot persoon echt afhankelijk. Ik ken zo mensen die nooit alleen willen of kunnen zijn... tja