Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hier kan ik met mijn pet niet bij...

Gestart door Sismo, december 01, 2006, 03:04:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Net op het nieuws....een kind van 9 (!) doodgestoken in de klas op school!!!???
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

elke

Geweldig, amerikaanse praktijken sluipen ook onze maatschappij binnen  >:(

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Thiotric

Laat ze nog wat meer naar tv kijken.... kindjes doodmaken, ik zie het tenslotte bijna elke dag.... zonder waarschuwing, zonder emotie, om 19.00 terwijl mijn vierjarig kind rondloopt.... blaf stukgeschoten lijkjes, platgebombardeerde baby's , ..... en zap je naar een "kinderkanaal" dan zijn ze bezig met schieten, kloppen, ontploffen,... al die series op cartoon network, nickelodeon of soortgelijke zenders zijn puur geweld, en zo worden de smurfen een bende saaie losers.... en onze kinderen leren dat geweld o zo doodnormaal is.
Lijkt me veel gevaarlijker dan alle Pedosexuelen ( juist zo? ;) ) samen.... maar tis minder " spectaculair" natuurlijk...
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Intussen is de vermoedelijke dader gepakt, een man van 22 jaar. Het jongetje (8 jaar) schijnt de zoon van een bankdirecteur te zijn. Ze zeggen dat er geen andere kinderen getuige geweest zijn, dat is dan maar gelukkig... :'(
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Heeft het er iets mee te maken dat de vader bankdirecteur was?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Daar vertelden ze nog niets over, maar ik kan me het wel voorstellen.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ja, ik kan dan ook wel redenen bedenken. Niet dat dat het rechtvaardigt. Wat lopen er toch vreselijke mensen rond... >:(
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik vind het zo walgelijk en vreselijk, ik heb er geen woorden voor.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik kan me met geen mogelijkheid voorstellen waarom iemand zoiets zou willen doen. Aan de ene kant wil ik zelfs ook niet eens weten waarom die persoon het heeft gedaan, want het zal toch nooit een goeie verklaring zijn. Wat kan een kind van 8 nou ooit verkeerd hebben gedaan  :'(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

elke

Blijkbaar was dat kind een onschuldig slachtoffer. De vader van het kind was het probleem.

comcast

#13
Citaat van: elke op december 01, 2006, 03:22:25 PM
Geweldig, amerikaanse praktijken sluipen ook onze maatschappij binnen  >:(

Dit lijkt me nu echt een pure opmerking van een persoon die van de states een heel verkeerd beeld in zich heeft.De door jou zogezegde Amerikaanse toestanden, hebben wel veel meer te bieden dat hetgeen jij op tv te zien krijgt van geweldfilms,nieuwsberichten enzovoort ,hoor.Net alsof het in Europa veel beter gesteld  is,ivm criminaliteit!! Nee toch ?
Amerikanen komen bij mij steeds over als een sociaal en zeer vriendelijk volk.Zij zullen raar of zelden kritiek geven op het Europees beleid,omgekeerd zie ik het altijd gebeuren.Als er iets mis loopt in Europa,owee dan(( het gaan hier Amerikaanse toestanden worden)),krijg je dan als  reactie!!

Moest ik Amerikaan zijn, zou ik door  zo een opmerking te  lezen, mij enorm gekwetst voelen

elke

 :-[  :-[  :-[ het schaamrood bekruipt mijn kaken, was als grapje bedoeld, sorry voor de veralgemenisering,
anderzijds ben ik wel niet echt amerika-gezind, kwestie van de martelpraktijken, het wij zijn beter dan al de rest, milieu kan de pot op enz gezever van geweldige president Bush.