Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Binne hjir Friezen?

Gestart door menno2108, augustus 30, 2020, 08:59:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

menno2108

Ha!
Myn namme is Menno en ik bin 21 jier âld, ik doch meastal myn ferhaal op dizze foarum yn it Hollânsk, mar om't Frysk myn memmetaal is en ik mysels better út'e kin yn it Frysk wie ik benijd of hjir ek Friezen binne.
Ik bin sûnt myn 17 libbensjier êfter it begrip A seksoiel kaam en ik fielde my drekst oansprutsen. Ik bin no 21 en noch immen wit ik net hoe ik my fiele muot en dêrom sykje ik help. mar ast mei yn in petear hast wurd der fanút gien dat it fansels 'gewoan' yn it Hollânsk giet en dat is myn 2e taal en ik wol my gewoan útdrukke kinne yn myn memmetaal. hawwe mear Fryske minsken hjir lêst fan of bin ik de ienige Fries op dit foarum?
Freonlike groetnis

Kim10

Geen idee of hier meer Friezen zijn. Ik kan het lezen: mijn vader is in WO2 ondergedoken geweest in Tjerkgaast. Hij heeft jaren contact gehouden met zijn onderduikfamilie. Onderling spraken zij Fries. Vandaar.

Koffie

Af en toe komt er wel eens een andere Fries hier, maar ik geloof dat er op dit moment geen Friezen actief zijn. Ik kan het wel lezen, maar ik ben geen Friezin. Dus ik hoop erg voor je dat er iemand komt waarmee je vrijuit in het Fries kunt praten.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

menno2108

Bedankt voor jullie reacties
In je moedertaal een verhaal doen is toch net even wat makkelijker en soepeler 🙈
Ik ben Fries opgevoed en kreeg het pas in groep 3. Iedereen sprak eigenlijk gewoon Fries en nog spreek ik amper Nederlands. Op school wat meer maar vaak kunnen de docenten ook gewoon Fries
Freonlike groetnis

Koffie

Niet iedereen laat weten waar hij of zij vandaan komt. Misschien toch ook handig om een oproepje in het oproepenforum te plaatsen, misschien dat daar net iets vaker in gekeken wordt.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Heldin_op_Sokken


Fred

Wat let, mar yn Snits is dêr ek ien. It skriuwen is net sa bêst, mar it giet.
Ik winske dij in protte lok ta.
Freddy

Heldin_op_Sokken

Frysk skriuwe fyn ik ek dreech. It praten giet makliker.

menno2108

Citaat van: Fred op juli 19, 2023, 10:22:38 PMWat let, mar yn Snits is dêr ek ien. It skriuwen is net sa bêst, mar it giet.
Ik winske dij in protte lok ta.

Dochs giet it dy goed ôf! Snits leit flakby wêr ik wenje. Grappig om elkoar dan hjir tsjin te kommen.
Freonlike groetnis