Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksueel (denk ik) - man - 30 - hetero

Gestart door Intotheworld, december 18, 2020, 02:12:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Intotheworld

Komt ie dan, mijn A-Tinder profiel  :o


Het grootste deel van mijn tijd besteed ik aan mijn werk, en ben hiervoor ook vaak naar het buitenland. Daarnaast heb ik een hond die ik afwissel met mijn ex (co-ouderschap  :ange:) En als ik nog tijd over heb ga ik graag mountainbiken in de zomer, en snowboarden in de winter.


Ik ben 30 jaar en kom uit het midden van Nederland. Ik ben zelfbewust, stil in grotere groepen mensen, soms een beetje raar en sóms een béétje sarcastisch. Ik ben dedicated voor de dingen waar ik van hou. Ik ben gek op natuur en rust, maar toch vind ik elk mens interessant.  :o


Muziek is belangrijk voor me. Het versterkt m'n emoties en kan vaak helpen met het verwerken van woede, of verdriet. Ik laat mijn emoties dan ook niet vaak zien.
Eigenlijk vind ik vrijwel elk genre muziek wel wat hebben, van één enkel instrument, tot elektronische muziek. Van hardrock tot jazz. Van techno tot hardsyle. Afhankelijk van het moment!


Ik ben op zoek naar een leuke vriendin of vriendin ( :ange: snapte?) die er mee kan leven dat ik wellicht aseksueel ben. Iemand waar ik mee kan lachen, en samen een filmpje mee kan kijken op de bank, diepzinnige gesprekken mee kan voeren en m'n ei aan kwijt kan.. waar ik energie in kan steken, en waar ik energie van terug krijg.
Uiterlijk is voor mij niet alles, maar toch wel veel  :schater: , maar laat je hierdoor niet tegenhouden, want de meeste mensen zijn mooier dan ze zelf denken  :)
Verder zou ik het prettig vinden als ze een eigen mening heeft, en niet zomaar gelooft wat er door anderen verteld wordt.
En ook.. .. nee, laten we het even hier bij houden ;D


Dat was het zo'n beetje!
Swipe naar rechts voor een like, en naar links voor een dislike (proberen kan altijd, anders kun je ook gewoon een berichtje achterlaten  ;D)


Ik vind het echt lastig om op dit forum zo open te zijn over wie ik ben, dus niet raar opkijken als ik dit bericht binnenkort verwijder..


Edit; foto's verwijdert (11-6-2022)

Edewecht

Of je het verwijdert of niet - je hebt dit toch maar gedaan, Kasper. Je hebt gewoon een stap gezet :duim-omhoog: .
En er is niks mis met (eventueel) een stapje terug.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Intotheworld

Citaat van: Edewecht op december 18, 2020, 08:33:36 AM
Of je het verwijdert of niet - je hebt dit toch maar gedaan, Kasper. Je hebt gewoon een stap gezet :duim-omhoog: .
En er is niks mis met (eventueel) een stapje terug.

Thanks! :wiping:

Cobie

Citaat van: Intotheworld op december 18, 2020, 02:12:47 AM
Ik ben op zoek naar een leuke vriendin of vriendin ( :ange: snapte?)
Lol, ik snap er niks van. De rest wel, en ik wens je er veel succes mee.  :cake: :cake: :cake:

AceVentura

Wat goed dat je dit hebt durven plaatsen :klap: en bedankt dat je ons zo ook een inkijkje geeft in de persoon achter de forumnaam.

Omdat ik toch ook wat a-typisch ben swipe ik dan naar boven, betekend dat ook wat? Voor mij betekend het: Goed gedaan en ik wens je veel geluk en succes :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

luna3


novita

.........swipe right..........

Met het lezen hier en ineens dit bericht tegen komen, bedenk ik me ineens dat ik mijn dating profielen maar eens gewoon moet aanpassen, dat zal misschien ook schelen in alle seksueel getinte reacties e.d.

Waarom swipe right?

Ach zo op het eerste gezicht... natuur, muziek, hardstyle... daar kan ik wel wat mee.

Was er ook een reden voor swipe left? Hmm ja afstand, dat is toch altijd lastig, want midden  van het land dat is toch al snel 100km

Hoe dan ook ik vind het leuk om mensen te leren kennen en te kijken of daar vriendschappen uit ontstaan en die vriendschappen mogen dan ook wel wat intiemer dan gewoon vriendschappen, (met de meeste vrienden lig je toch niet in elkaars armen op de bank netflix te kijken)

Zelf vind ik natuur leuk en kamperen, netflix en mijn pc (veel mogelijkheden) heb ik een soort van open relatie en nog 1 thuiswonend kind van 7. Ik vind eigenlijk heel veel leuk. Ik lust geen wijn, hou niet van afgezaagde romantiek (wel van chocola!!) Kom uit het westen en woon nu in het oosten van het land.


Petra

En, heb je een dame gevonden? Ik ben vast te oud voor jou (tienendertig), al word ik vaak een jaar of 28 geschat. En met muziek heb ik ook al niks. Met honden dan weer wel. Voor mijne krijg ik doggymentatie.
Ik heb hier net ook een topic geschreven, dus als je benieuwd bent: wees welkom  ;D

mH199512

hi casper!

zou graag in contact met je willen komen. Zo leuk je bericht! Ben 25 jaar en zelfbewust en houd enorm van rust natuur en goede gesprekken en veel positiviteit.
Ik snap de forum niet zo goed dus  misschien is het fijner als we elkaar berichten via een andere manier?

Groetjes marijke
marijke

Intotheworld

#9
Thanks voor de reacties :)

Ik ben niet altijd even actief. Mailen kan natuurlijk ook! M'n email adres staat op mijn profielpagina. (Stuur dan wel vanuit je eigen e-mail ivm het spamfilter  ;D)

Nieuwe hobby; motorrijden  :)
Nieuwe recentere foto;

Edit; foto verwijdert..

AceVentura

Succes met je zoektocht Intotheworld.
Hoewel je bericht eruit ziet alsof je de keuze heel bewust maakt toch even een waarschuwing: Weet dat het over het algemeen onverstandig is om je telefoonnummer zo publiek ergens op internet te zetten. Net zoals ongure types je mailbox weten te vullen met narigheid kan dat ook gaan gebeuren op je telefoon.

Mocht je willen dan heb je altijd de mogelijkheid om je bericht aan te passen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Intotheworld

Thanks Ventura. Ik begrijp je punt, maar daarentegen is het wel de enige bron waarvan ik zeker weet dat ik te bereiken ben.

Koffie

Wat ik zelf in zo'n geval zou doen, is een oud telefoontje gebruiken met een pre-paid simkaartje, zodat de telefoonnummer waar je prive mee wilt blijven niet opgepikt kan worden. Dit is een openbaar forum, dus je nummer is nu voor de hele wereld te lezen, en er zijn mensen en webbots die specifiek naar mailadressen, telefoonnummers en dat soort dingen zoeken.

Het is verder geheel aan jou zelf uiteraard, maar toen ik je nummer zag dacht ik net als AceVentura: Oei.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Intotheworld

Ja true. Ik zal wel wat vaker mn spambox checken  :schater:
Thanks

Koffie

Je kunt het beste het forum checken en je inbox hier. Mails van het forum bereiken dikwijls de spamboxen ook niet, die worden op voorhand al geweerd. Ze 'bouncen'. Super vervelend vind ik dat, maar we kunnen dat helaas niet oplossen. Ik heb het met een ander forum ook gehad, alle notificatiemails werden door mijn provider tegengehouden.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie