Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vrouw (41) zoekt leuke man voor aseksuele relatie

Gestart door Lionne, december 19, 2020, 01:34:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lionne

Hallo allemaal,

Ik ben al even op het forum, en zet graag de stap om een oproepje te plaatsen! Ik ben een vrouw van 41 jaar en zou het erg leuk vinden om hier een partner te vinden.

Van kinds af aan had ik het gevoel anders te zijn op het gebied van seksualiteit. Ik heb me hier nooit zo mee bezig gehouden, maar de laatste tijd merk ik dat ik behoefte heb aan een partner; aan warmte, gezelligheid, samen dingen ondernemen en delen. Ik realiseer me nu ook dat ik al veel eerder behoefte had aan een relatie, maar dat ik de stap niet gezet heb ivm mijn aseksualiteit. Vandaar mijn oproepje op dit forum, ik ben erg benieuwd wie ik hier kan ontmoeten!

Ik houd erg van dansen, gezelligheid, reizen, en creativiteit. Ook ben ik breed geïnteresseerd, houd ik van humor en een interessant en gezellig gesprek. Al kan reizen nu even niet, een wandelingetje in Nederland vind ik ook leuk! Ik ben op zoek naar een gezellige en lieve man met wie ik het goed kan vinden.

Als je geïnteresseerd bent hoor ik dat heel graag middels een persoonlijk berichtje! Alvast bedankt voor het lezen :)

AceOfCups

Wat goed dat je deze stap hebt gezet, Lionne!
Heel veel succes, wie weet wat het nieuwe jaar allemaal in petto heeft!  :)
Ecce homo

Lionne