Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi allemaal!

Gestart door PixelBird, januari 03, 2021, 09:07:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PixelBird

Hoi allemaal,

Ik ben een bijna afgestudeerde studente van 23 jaar en begin sterk het vermoeden te krijgen dat ik aseksueel ben. Ik hoop dat het oke is als ik meteen met de deur in huis val. Ik ben sinds een paar maanden uit mijn eerste relatie van 4 jaar. Mijn ex was erg seksueel actief en drong erop aan dat ik vanalles probeerde en dat heb ik ook gedaan (achteraf dus niet moeten doen). Ik vond het grootste gedeelte vies en realiseerde dat ik het anders ervaarde dan hij. Ik vond sommige dingen wel leuk omdat het goed voelde, maar niet omdat ik me seksueel aangetrokken voelde tot hem (wel romantisch). Ik heb me nog nooit seksueel tot iemand aangetrokken gevoeld en begreep nooit dat anderen dat wel deden, tot iemand laatst aan me vroeg of ik ooit een vreemde aantrekkelijk vond en zou doen waarop ik zei "nee" en nogal vreemd op werd aangekeken. Dit heeft mijn wereldbeeld behoorlijk veranderd sindsdien, ik had nooit het idee dat al die dingen die mensen online en in het echt zeggen over seks ze ook echt zo intens bedoelde en ervaarde... Anyways, de conclusie is dus dat ik me nog nooit seksueel aangetrokken heb gevoeld tot iemand, seks wel leuk vindt, like eens in de maand met een persoon met wie ik een romantische relatie heb. Maakt dit mij aseksueel? Ik heb mezelf namelijk voorgenomen om precies te weten wat ik wil en wie ik ben voordat ik eventueel op zoek ga naar een nieuwe relatie, en een label kan daar eventueel mee helpen.

Tot slot wil ik zeggen dat ik erg blij ben dat deze site er is en nogmaals hi iedereen!

- PixelBird

JJ

Hoi PixelBird,