Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

zondag

Gestart door comcast, december 03, 2006, 01:30:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

comcast

En ja hoor het is zondag,wat staat er allemaal op het programma buiten  :cake:
;)

:wave:

petra1963

Rust..

Maar ik vrees ook een preekje voorbereiden voor een korte avonddienst ( vesper) op dinsdagavond.. :-\
En vanavond weer naar mijn moeder, zoals iedere zondagavond.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Hey Pinky! Lang niet gezien  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Rondrijden... kleren halen thuis want nog niet alles ligt hier, kleren halen bij viper en de grootouders bezoeken want ze missen ons al! :D

ps: vanaf nu hebben we internet in ons huisje dus ik kan misschien terug iets meer langskomen :wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Dat is fijn , Zonnekind  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sammy


Ereinion

Gevoetbald, Avenen en achter de naaimachine.

Zonnekind, hoe gaat het met je rij-angst?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Kerstmarktje bezocht en van alle versiering genoten, lekker gegeten in de bijpassende taverne, terug naar huis gekomen, gestofzuigd,

en toen was het tijd om te AVENnen ;D

elke

Ikke AVENen, terwijl Thiotric een deur in onze WC aan het monteren is.

Zonnekind

Citaat van: Ereinion op december 03, 2006, 03:39:31 PM
Zonnekind, hoe gaat het met je rij-angst?

Dat is lief dat je hier nog aan denkt! We merken al vorderingen. Als ik zelf rij kan ik al vrij veel. Als het donker is lukt het nog niet zo goed (best lastig in de winterperiode :-\) en autostrad is nog 1 groot taboe.

ps: Iedereen heeft de groetjes van viper. Hij belooft dat hij hier terug wat meer gaat komen.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

Ik vermijd het ook om autostrade te rijden hoor, Zonnekind. Ik vind 120 een snelheid waarbij ik me niet op m'n gemak voel. Leve banen waar je 70 mag/moet doen.  ;D

en tof dat het al beter gaat!

petra1963

Hallo.. hier ben ik ook weer terug !  ;D

En: zOnnekind, fijn om te horen dat het al beter gaat met je rij-angst..!
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Thiotric

...als Viper en ik van vrouw wisselen, geen kat dat het ziet.... ook rijangst hebben ze waarachtig gemeen !!!
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Sammy