Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

zondag

Gestart door comcast, december 03, 2006, 01:30:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Citaat van: Thiotric op december 03, 2006, 10:42:24 PM
...als Viper en ik van vrouw wisselen, geen kat dat het ziet.... ook rijangst hebben ze waarachtig gemeen !!!

Ik heb een super goed boek gevonden waardoor mijn rijangst nu zo sterk verbeterd is. Ik zal het binnenkort als ik het ergens tegenkom in een doos hier ergens tussen de rommel eens doorgeven :D

ps: moesten jullie van vrouw verwisselen konden jullie er tenminste zeker van zijn dat er niemand bedrog zou plegen :schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

elke

De titel van dat boek moet je me zeker eens doorgeven, want het is wel een echt vervelende zaak, rij-angst. Ik dacht dat ik de enige was met het probleem, maar onderzoek uit Nederland heeft aangetoond dat het een vaak voorkomend probleem is. Ik was eigenlijk al van plan om ermee naar een psycholoog te gaan, maar als het met een boek kan, SUPER!

Zonnekind

Ik heb het nog eens op internet opgezocht zodat je het sneller hebt. Het is geschreven door iemand die ook sessies doet, maar daar moet je niet aan denken tenzij je bereid bent meer dan 2000 euro te geven per sessie :o Maar goed, het boek werkt dus ook wel.
Het heet: Van fobie naar vrijheid
Is geschreven door: Pieter J.G. Frijters

Succes!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

elke

Is genoteerd, bedankt!  :wave:

myra

hee kijk, Comcast is geen lid meer. Hij staat nu als gast geregistreerd.  ???

Stev

Had geen zin om in te loggen, dacht ik. Maar het account staat er inderdaad niet meer  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Oh, jammer..zou de laatste discussie over de VS hem slecht gevallen zijn ? 
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Thiotric

... laten we hopen van niet ...  Hallo Comcast  :wave:
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Sammy

Dorie. En 'k had me nog ingehouden...

Heh.

Sismo

Nou zeg....al maanden geen zondag meer gehad....
Nu toch wel want de kliko's staan buiten!  ;D
Ik ga lekker slapen, welterusten voor iedereen!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Gisteren lekker naar strand geweest. Heerlijk weer, lekkere golven. NIET verbrand. (Onder de parasol gelegen)

Gabrielle

Hé, 't is de laatste zondag van oktober en niemand heeft het forum gemeld dat het een uurtje langer mocht slapen vannacht!

Jovi_Hobbes

Gelukkig heb ik het zelf wel gewoon gedaan, arm forum  :schater:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

#29
Heb ik ook gedaan. Ben zelfs tot 12.00 uur wintertijd in mijn bed blijven liggen. Het is heel stil..

Zometeen ga ik nog yoga doen, en daarna naar mijn moeder. :wave:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)