Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

V zoekt eindelijk wat zij wil: een andere v

Gestart door Respi, januari 16, 2021, 08:59:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Respi

Goedenavond allen,

Eindelijk waag ik de sprong en gooi er een serieus zoekertje uit.
Ik ben een 32 jarige vrouw die gepassioneerd is in haar werk maar ook eens een passie zoekt in haar prive leven. Ik weet al jaren dat ik meer naar vrouwen neig maar durfde dat in een "gewone" relatie nooit aan. De aseksuele kant in mij hield dat tegen. Vandaar dat ik een leuke aseksuele vrouw zoek waarbij ik eindelijk mijzelf kan zijn.

Ik ben een huismus die intens kan genieten van een avondje weg, maar het ook heerlijk vind om thuis te zijn. Ik werk in de hulpverlening en dat eet veel van mijn energie op. Ik ben van nature introvert dus het extrovert zijn op het werk vraagt veel. Maar ik kan er helemaal in opgaan dus kan zeker een rem gebruiken. En ik heb zelfkennis zoals je kan lezen ;).

Ik kan erg sarcastisch uit de hoek komen en probeer hiermee te zorgen dat mensen lachen. Want als ze lachen kunnen zij mij in ieder geval niet afkeuren, wat dikke onzin is natuurlijk maar de psyche heeft ook wat te zeggen in een mensenleven.

Dus... ben jij op zoek naar een 32 jarige vrouw die introvert is, soms wat lui en kan je tegen sarcasme, dierenliefde, Feyenoord liefde en knuffelen? Stuur mij dan een berichtje!

Pien

Hoi Respi! Ik ben nieuw op het forum en zag je bericht dus (heel) wat later.

Ik woon in centrum Hoek van Holland en het lijkt me super leuk om kennis te maken!
Ik ben Pien, een vrouw van 29, ook introvert, en ontlaad na een werkdag graag door naar het park/strand/pier te gaan voor een wandeling of door een boek te lezen. Ik hou ook van samen film kijken en kokkerellen.

Uitjes plan ik het liefst een tijd vooruit zodat ik er naartoe kan leven!
Ik lach snel (en hard), maar mijn negatieve gedachtes zitten me soms in de weg waardoor ik sombere periodes kan hebben; dan wordt een lach extra gewaardeerd.

Zullen we een keer afspreken voor een koffie of theetje? ;D
"I thought how unpleasant it is to be locked out; and I thought how it is worse, perhaps, to be locked in." ― Virginia Woolf

Heldin_op_Sokken

Hallo Respi,
ik ben nieuw op het forum en het is alsof ik over mezelf lees.
CiteerIk ben een 32 jarige vrouw die gepassioneerd is in haar werk maar ook eens een passie zoekt in haar prive leven. Ik weet al jaren dat ik meer naar vrouwen neig maar durfde dat in een "gewone" relatie nooit aan. De aseksuele kant in mij hield dat tegen. Vandaar dat ik een leuke aseksuele vrouw zoek waarbij ik eindelijk mijzelf kan zijn. Ik ben een huismus die intens kan genieten van een avondje weg, maar het ook heerlijk vind om thuis te zijn. Ik werk in de hulpverlening en dat eet veel van mijn energie op. Ik ben van nature introvert dus het extrovert zijn op het werk vraagt veel. Maar ik kan er helemaal in opgaan dus kan zeker een rem gebruiken. En ik heb zelfkennis zoals je kan lezen ;).

Ik ben 39 en ook gepassioneerd over mijn werk, wat een groot deel van mijn energie vraagt, maar recentelijk besloten dat er toch echt meer in het leven moet zijn dan alleen werken. Ik weet ook al jaren dat ik vrouwen fantastisch en prachtig vind, maar ik heb nooit een relatie durven aangaan omdat ik geen seks wil en niet van zoenen houd.

Ik ben graag thuis, maar houd ook van een avondje weg zoals uit eten en theater. De discotheek of het voetbalstadion doe je me geen plezier mee. Maar ik vind ook dat mensen lekker hun eigen ding moeten kunnen doen. Ik houd van het bos en geocachen, het liefst combineer ik die twee in een wandeling.

Verder vind ik het leuk om te reizen.

Sarcasme is bij mij niet nodig, ik zie graag wie je echt bent achter de glimlach.
Ik heb namelijk ook zelfkennis en ken die glimlach naar de buitenwereld die laat zien dat het allemaal goed gaat, maar het leven is niet altijd alleen maar leuk.

Ik denk wel dat het leven samen leuker kan zijn dan alleen.
Wil je een keer een theetje drinken?

Heldin_op_Sokken

Hoi Pien,

Ik las in jouw reactie ook wel iets wat ik herkende.

Citeeren ontlaad na een werkdag graag door naar het park/strand/pier te gaan voor een wandeling

Ik ontlaad meestal in het weekend en het liefst in het bos. Strand is in midden Nederland niet echt dichtbij, maar kan ik ook zeker waarderen.

Theetje doen?