Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Opzoek naar vriendschappen of meer

Gestart door mooni, januari 18, 2021, 10:12:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mooni

 Hoi allemaal, ik ben relatief nieuw hier op dit forum. Ik ben een vrouw, 26 jaar, en denk dat ik zo rond begin 20 er achter kwam dat ik niet helemaal de zelfde behoeftes had als de gemiddelde mens. Nu is het zo dat het best eenzaam is om geen mensen te kennen waar je het hierover kunt hebben of liefdesrelaties goed kan onderhouden omdat je aseksueel bent. (Ik ben er in mijn privĂ© leven niet open over). Ik ben er misschien al een tijdje achter hoe ik ben, maar toch weet ik er echt niet zo veel van behalve mijn eigen voorkeuren. Ik weet namelijk dat er verschillende vormen zijn binnen dit spectrum. Mij lijkt het leuk om hier mensen te leren kennen om hierover te praten (uiteraard ook over andere dingen!) en vriendschappen op te bouwen. :) Ook is het nooit erg als een leuke jongen mij een berichtje stuurt ;)

Als je het eng vind om mij te benaderen, wees gerust ik vind het ook allemaal spannend en nieuw dus wees niet bang om een berichtje te sturen  :wave:

bugs


Tessa_

Hi Mooni,

Geen leuke jongen hier maar wel een aardige meid :)
Ik ben ook net nieuw hier en zou het fijn vinden om wat meer mensen te leren kennen! Zelf vind ik het ook best lastig dat ik op dit moment geen mensen ken die echt begrijpen hoe ik me voel of wat ik denk.
Het lijkt me in ieder gevar gezellig om eens te kletsen.