Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Voorstellen

Gestart door QueenieAlien, januari 27, 2021, 03:53:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QueenieAlien

Hoi!

Ik zat een tijdje geleden al op het forum, maar na een tijd toen t even minder ging mijn profiel verwijderd.
Maar toch vond ik het hier te leuk, dus besloot toen het beter ging weer een profiel aan te maken!

Mijn naam is Lydia, 24 lente's jong en ik kom uit Lunteren (Gelderland).
Mijn hobby's zijn geschiedenis, Theosofie, Filisofie, muziek luisteren, computeren, Netflixen en koken (én op eten).

Verder vind ik dieren leuk (voornamelijk eenden), heb ik een lichte uitgroei van rood geverfd haar, weet ik niet welke kleuren ogen ik heb en woon op mijzelf.

Groetjessss

BjornAgain

Welkom terug Lydia,

Goed te horen dat je het hier naar je zin hebt gehad en dat je na een wat moeilijkere periode de weg terug hebt gevonden.
Hier ben je altijd welkom ook al heb je het forum eerder verlaten, no hard feelings :)

Mocht je vragen hebben of je eigen ervaringen willen delen, voel je vrij.

Vraag me stiekem wel af wat het voor jou hier zo leuk maakte, dat je zo graag terug wilde komen ;)

QueenieAlien

Goh, toch t begrip voor aseksualiteit en hoe veel je gemeen kan hebben met iemand.
Wilde toch wat mensen leren kennen.

BjornAgain

Hahaha ja dan ben je hier inderdaad op de juiste plek :D

Nogmaals welkom terug

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Ha Lydia, ik miste je inderdaad ineens.
Maar dat geeft niet, je hebt je eigen keuzes gemaakt om te gaan... en om terug te komen.
Welkom!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceOfCups

Welkom Lydia,

Ik weet niet wanneer je bent weg gegaan, maar zelf ben ik hier pas sinds november, dus voor mij ben je nieuw :)
Citaat van: QueenieAlien op januari 27, 2021, 05:28:39 PM
Goh, toch t begrip voor aseksualiteit en hoe veel je gemeen kan hebben met iemand.
Wilde toch wat mensen leren kennen.
Dat vind je inderdaad nergens zoals hier :)
Ecce homo

JJ

Hoi Lydia,
Net als Ace of Cups ben ik hier pas sinds november, maar welkom terug.
En fijn dat het beter met je gaat.

BjornAgain

Citaat van: QueenieAlien op januari 27, 2021, 05:28:39 PM
Goh, toch t begrip voor aseksualiteit en hoe veel je gemeen kan hebben met iemand.
Wilde toch wat mensen leren kennen.

Dat vind je helaas nog niet op heel veel andere plekken. Hoewel iedereen op dit forum altijd heel open en respectvol is,  hoop je dat aseksualiteit uiteindelijk zo ingeburgerd is, dat er eigenijk niet eens meer een apart forum voor hoeft te bestaan...

Maar goed, welkom terug en als je de behoefte hebt aan een babbel, laat maar weten.

We zijn er hier om elkaar te helpen (ook in wat lastigere tijden) en de mogelijkheid om mensen wat persoonlijker te leren kennen is er natuurlijk ook altijd.

Koffie

Als het ingeburgerd is is een apart forum nog steeds prettig, denk ik, omdat het zo goed kan doen om met gelijkgestemden te zijn.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Welkom (terug) op het forum QueenieAlien,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Contact met gelijkgestemden is inderdaad altijd prettig. Er zijn ook nog steeds (praat)groepen over homoseksualiteit terwijl dat maatschappelijk toch een stuk bekender en meer geaccepteerd is.

Ik hoop dat je hier zal vinden wat je zoekt.

Veel plezier :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Kim10

Hi Lydia, je weet niet wat voor kleur ogen je hebt? In ieder geval welkom terug.

Koffie

Hihi, dat dacht ik ook meteen, weet je dat niet? Ik werd direct nieuwsgierig! Ik wil wel eens op een fotootje kijken. :)

Ik heb groene ogen. Mijn ex ook en (dus) mijn kinderen ook.

En mijn kat ook. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Lionne

Welkom terug! Ik ben zelf ook nog vrij nieuw hier. En idd, het is heel fijn om contact te hebben met mensen die aseksualiteit begrijpen!

Ik moet wel zeggen dat ik het idee heb dat er wel wat meer begrip komt voor aseksualiteit. Hoe ervaren jullie dat? Zoals ik het ervaar, komt het gewoonweg niet in mensen op. Maar de mensen die ik het heb verteld, reageerden gelukkig heel begripvol en open. Meer bekendheid aan aseksulatieit zou zeker helpen  (daarom erg goed dat dit forum er is!), ik had het voor mijzelf wel graag wat eerder geweten.

groetjes allemaal!

Koffie

Ik vertel het vrij weinig, daar is nooit aanleiding toe, maar mensen worden vaak een beetje verlegen als ik het zeg, omdat ze denken dat ik in de eerste plaats iets zeg over mijn seksualiteit en niet over mijn geaardheid. Zelfs al leg ik het uit. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie