Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuwe mensen ontmoeten

Gestart door Shimmer, januari 24, 2022, 09:53:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Shimmer

Hey! Ik zit al een tijdje op het forum, maar heb eigenlijk nog niet de moed gehad om iets in het Contacthoekje te zetten. Tot nu, dan!

Ik ben een vrouw van 26 en kom uit Zuid-Holland. Mijn hobby's zijn videogames spelen, lezen, tekenen en af en toe haken. Ook wil ik meer dingen gaan uitproberen, zoals teken- en schildercursussen. Door de coronacrisis zijn veel van mijn sociale contacten eigenlijk nogal verwaterd (en ik zal hier niet de enige in zijn), maar ben ik er ook achter gekomen dat ik heel graag nieuwe mensen wil leren kennen, zowel om gewoon gezellig mee te praten, maar ook mensen waar ik mee op stap kan (wandelen, plekken en evenementen bezoeken etc).

Mocht je zin hebben in een gezellig gesprek of iemand zoeken om iets leuks mee te gaan doen (in en rondom Zuid-Holland, maar vind t ook zeker niet erg om wat verder te reizen), stuur me vooral een berichtje  ;)


PallaS.

Hoi Shimmer, ik stuur je een PM :)

AceVentura

Volgens mij hebben we elkaar al eens in de Efteling ontmoet. Ik stuur je een PM :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Eline.

Hoi
wat leuk dat ik hier een bericht van je tegenkom. Ik had je net een PM gestuurd. Het lijkt me leuk om een keertje af te spreken ;D
Eline

Simonee

Hey Shimmer,

Ook mij lijkt het heel leuk om iets af te spreken. Ik ben zelf een vrouw van 28 en kom ook uit Zuid-Holland :)
Ik zal je ook een PM sturen!

Groetjes,
Simone