Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Brabander (39) zoekt leuke vrouwelijke contacten

Gestart door ElNino81, februari 01, 2021, 06:40:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ElNino81

Hallo allemaal,

Ik ben een 39 jarige lieve zorgzame man uit de omgeving van Breda. Na een langdurige relatie ben ik nu zo'n 2 jaar vrijgezel.
Met pijn in mijn hart moeten besluiten dat we niet langer met elkaar verder konden, omdat ik haar op seksueel gebied niet kon bieden wat ze zocht.

Het was ook niet de eerste keer dan een relatie, die verder op alle vlakken leek te kloppen, maar zodra het op seks aan kwam, dan was het weer snel over en uit.

Sinds enige tijd weet ik dat aseksueel ben, mede dankzij dit forum en hoewel ik er vrede mee heb, mis ik wel iemand in mijn leven. Iemand die het ook niet heel erg vind als er in een relatie weinig tot geen seks voorkomt, maar die wel van de gezellige en romantische kanten houdt. Het draait tenslotte niet alleen maar om het wel of niet hebben van seks.

In mijn vrije tijd ga ik graag wandelen, reizen (kamperen), fietsen, lezen, koken, stedentrips, naar festivals of evenementen, enzovoorts.

Ben jij die leuke vrouw die dit ook wel aanspreekt? Dan hoor ik graag van je.

Groetjes,
ElNino81

ElNino81

Misschien dat er inmiddels leuke vrouwen bijgekomen zijn?

Petra

Ik ben erbij gekomen... Alleen zul je mij niet zien kamperen, kan ik niet fietsen, zijn festivals me te druk en lust ik haast niets. En dan woon ik ook nog eens in middenNL. Ik denk niet dat ik bij je ga passen.

Zelf hou ik van paardrijden, met de honden naar het bos, bordspellen, luisterboeken (chicklit, in het engels), vrouwenfilms (geen nood, daar heb ik een vriendin voor  :)  ), ergens lunchen...

Mocht je toch nieuwsgierig zijn, dan mag je me mailen. Met recente foto, want het oog wil ook wat  ;D

Bloempje

hoi hoi,

Ik ben er nieuw bijgekomen en je verhaal spreekt me zeker wel aan! Ik kom ook uit Brabant (omg Eindhoven) en ben midden 30. Ik ben op dit moment wel nog erg zoekende en aan het kijken wat dit voor gevolgen heeft voor mijn verdere leven, maar het lijkt me wel leuk om in contact te komen!

Groetjes Bloempje

ElNino81

Hi Bloempje,

Ik heb je een privé-bericht gestuurd.

Groetjes,
ElNino

MVK80

Hey El Nino,

leuke nickname en dito profiel  :)

Heel herkenbaar ook! Mijn profiel hier is nagenoeg leeg bedenk ik me nu.... Nou toch alvast deze reactie!

Groetjes MV





ElNino81

Hoi MVK,

Dank je voor je berichtje. Ik heb je een PB gestuurd.

Groetjes,
El Nino ;)

ElNino81

Inmiddels 40, maar nog steeds open voor leuke nieuwe contacten

Judith1234


Smika

Hey El Nino,

Zou het leuk vinden om met je in contact te komen...

Groetjes

ElNino81

Hoi Smika,
Ik heb je een privé berichtje gestuurd