Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vrouw (22) zoekt leuke jongen voor vriendschap of relatie

Gestart door vearless, februari 01, 2021, 10:38:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vearless

Hoi! Mijn naam is Veronique en ik ben opzoek naar een leuke jongen die ook aseksueel is. Ik heb geprobeerd te daten maar vaak kom ik toch op een punt dat mijn partner altijd meer wilde en ik niet. Dus ik hoop wellicht hier een leuk iemand te ontmoeten!

Ik studeer op dit moment af aan de HKU en ben theatermaakster en game designer. Ik game ook veel in mijn vrije tijd en ben ook presentatrice en commentator voor onder andere esports toernooien. Oh en uiteraard groot liefhebber van D&D! Ik heb duizend en één hobbies dus vraag gerust naar meer haha!

Zeker nu met corona ontmoet ik weinig nieuwe mensen en hoewel fysiek afspreken er waarschijnlijk niet in zit lijkt het me nog steeds leuk om met iemand te kunnen praten en dan (online) tijd door te brengen  :D

Stuur een berichtje en dan kunnen we nummers of bijvoorbeeld discord uitwisselen!

menno2108

Heey Veronique!

Mijn naam is Menno en ik ben 21 jaar oud. ;D Ik zelf ben nog een beetje aan het puzzelen hoe en wat maar dat ik geen seks wil dat weet ik eigenlijk wel zeker. En dat maakt het daten wel lastig want ''iedereen'' heeft toch seks?  ???
Ik lees bij jou allemaal interessante hobbies erg leuk!  :cheerleader: Zelf liggen mijn hobbies een beetje stil door corona.  :78:
Het lijkt me leuk om met je in contact te komen om verder te praten.  :D

Groetjes Menno  :wave:
Freonlike groetnis

BjarneS

Hey Veronique!

Mijn naam is Bjarne en ik ben ook 22. Ik ben redelijk zeker van mijn aseksueel zijn maar ben nog deels aan het uitvogelen waar ik exact lig op het aromantische en gray-romantische spectrum.

Ik studeer aan de Universiteit van Twente waar ik op mijn studie ook onder andere games heb gemaakt. Verder komen mijn interesses die ik atm met corona nog kan doen volledig overheen: gamen en D&D spelen :p

Ik merk zelf ook dat ik wat contact mis nu alles online is en niet meer naar mensen van de studie etc toe kan gaan en zou het dus zeker niet erg vinden om iemand extra te hebben om mee te kletsen. Dus ik ben best bereid om discord uit te wisselen, zeker aangezien ik dat momenteel meer gebruik dan Whatsapp of iets xD
Stuur me vooral een PB if you're interested en dan kunnen we idd discord of iets uitwisselen.

Jann

Hey Veronique  :wave:,

ik ben niet je doelgroep maar zag je hobbies en wilde toch even reageren op je berichtje! Ik ben ook 22 en sinds corona echt helemaal 'into' gamen en DnD, wat voor class/karakter speel je als ik vragen mag?

Liefs,
Jannina
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

BjornAgain

Grappig, ik heb nog nooit zoveel D&D spelers bij elkaar gezien dan hier...

Zou er een verband bestaan?

Helaas een aantal jaar mijn (A)D&D bibliotheek verkocht, had niemand meer om te spelen.

Jann

Wat jammer Bjorn! Ik speel online met mensen, ben pas een half jaar voor het eerst in contact gekomen met DnD -- corona enzo haha
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

BjornAgain

Oh ja zo had ik het nog niet eens bekeken, inderdaad in deze lockdown is D&D een spel dat je eenvoudig online kunt spelen.

Toch maar weer eens marktplaats enzo afstruinen naar boeken. :)

Yezie

Citaat van: vearless op februari 01, 2021, 10:38:27 PM
Hoi! Mijn naam is Veronique en ik ben opzoek naar een leuke jongen die ook aseksueel is. Ik heb geprobeerd te daten maar vaak kom ik toch op een punt dat mijn partner altijd meer wilde en ik niet. Dus ik hoop wellicht hier een leuk iemand te ontmoeten!

Ik studeer op dit moment af aan de HKU en ben theatermaakster en game designer. Ik game ook veel in mijn vrije tijd en ben ook presentatrice en commentator voor onder andere esports toernooien. Oh en uiteraard groot liefhebber van D&D! Ik heb duizend en één hobbies dus vraag gerust naar meer haha!

Zeker nu met corona ontmoet ik weinig nieuwe mensen en hoewel fysiek afspreken er waarschijnlijk niet in zit lijkt het me nog steeds leuk om met iemand te kunnen praten en dan (online) tijd door te brengen  :D

Stuur een berichtje en dan kunnen we nummers of bijvoorbeeld discord uitwisselen!

Hey wat een leuken hobby's ik den zelf 20 maar een vrouw ik hoop dat je het niet erg vind dat ik hier op antwoord ook om dat Vriendschappelijk stond en we ongeveer de zelfde leeftijd Categorie  zitten .ik den zelf een kunstenaar 👩‍🎨 en bol op strand gr ik zou leuk vinden als we zouden kunnen praten 🤚🏻
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier