Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Killinair

Gestart door Ann, december 05, 2006, 02:58:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ann

killinair

Mevrouw,Mijnheer, welkom in ons klasserestaurant.
We hebben heel wat verse lijkjes voor U liggen, alles voor de hand.
Wil u graag beginnen met een salade en een stukje kreeft,
Even geduld tot het water honderd graden heeft,
Nee hoor, een kreeft voelt helemaal geen pijn!
Dat spartelen en vechten voor z'n leven zullen wel zenuwtrekjes zijn!

Het heerlijke bouquet van dit droog rood wijntje,
Past perfect bij een tam konijntje,
Zo vers heben we ze nog nooit kunnen serveren,
Het lag deze ochtend nog met z'n achterpoot in een strik te creperen.

Ook het melklam valt reuze mee, deze week nog geboren met een keizersnee.
En voor u gekleed nog voor het echt begon te leven, al na een dag of twee.
Maar eet u maar rustig voort, U hebt immers zijn angst en doodkreten niet gehoord!

En wat zou u graag willen?
Een steak? everzwijn? of zullen we gauw even bambi voor u villen?
Ook niet te versmaden, het groentekransje met van het lijfje,
levend afgerukte kikkerbillen.

Een vers afgeknabeld stukje wild, met kastanjes, en puree met de smaak van noten.
Of onze nieuwste delicatesse op de kaart?...
Want ook de Pointer werd per ongeluk afgeschoten.

Of wat dacht u van onze specialiteit? Frietjes met een koninginnehapje?
Samengepakte 2 maand oude stresskippen, vermalen tot een onherkenbaar papje.
Of had u graag iets exotisch? Slang,krokodil of struis?
Of een kannibalensorbet met koffie van het huis?
We zijn heel blij met U als klant!

Dom en onwetend over enig dierenleed, simpel en eenvoudig van geest,
de dieren-holocaust flink gesponsord.
Want U bent in ons vallende sterren restaurant geweest!!

Christianne Merckx
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

petra1963

 ;D Hij is heftig, maar wel leuk, en goed ! Nu snap ik ook de titel van het onderwerp. Hier in NL had je twee weken geleden op de Partij voor de Dieren kunnen stemmen. Die willen ( onder andere) het liefst dat heel Nederland vegetariër wordt...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

petra1963

Hoi Ann,
Hier is de link voor de Partij voor de Dieren: www.partijvoordedieren.nl  :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ann

Citaat van: peter1963 op december 05, 2006, 05:47:30 PM
Hoi Ann,
Hier is de link voor de Partij voor de Dieren: www.partijvoordedieren.nl  :knuffel:

leuk ;D al ben ik wel belgisch
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Het zit wel erg goed in elkaar.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik ben er niet voor dat heel Nederland vegetariër wordt, maar vind wel dat het niet nodig is om alles wat beweegt en waar vlees aan zit maar op te eten. Dus wat dat betreft sta ik helemaal achter het gedicht. Daar komt nog eens bij dat ik haute cuisine de grootste onzin vindt die mensen ooit hebben uitgevonden. Miljoenen mensen creperen van de honger en hier in het westen wordt er gerust 200 euro neergeteld voor een miniem stukje exotisch vlees met een blaadje peterselie  >:(

Nu moet ik hier even bij vermelden dat ik behalve aseksueel ook erg aculinair ben (dat betekent niet dat ik niet kan koken, maar wel dat ik zo eenvoudig mogelijk eten eet en alle dure gerechten totaal niet aan mij besteed zijn)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ann

Citaat van: Jovi_Hobbes op december 07, 2006, 09:22:28 PM
Ik ben er niet voor dat heel Nederland vegetariër wordt, maar vind wel dat het niet nodig is om alles wat beweegt en waar vlees aan zit maar op te eten. Dus wat dat betreft sta ik helemaal achter het gedicht. Daar komt nog eens bij dat ik haute cuisine de grootste onzin vindt die mensen ooit hebben uitgevonden. Miljoenen mensen creperen van de honger en hier in het westen wordt er gerust 200 euro neergeteld voor een miniem stukje exotisch vlees met een blaadje peterselie  >:(

Nu moet ik hier even bij vermelden dat ik behalve aseksueel ook erg aculinair ben (dat betekent niet dat ik niet kan koken, maar wel dat ik zo eenvoudig mogelijk eten eet en alle dure gerechten totaal niet aan mij besteed zijn)

mooi :) daar heb je helemaal gelijk in, behalve het eerste dan (natuurlijk wil ik dat iedereen vegetarier word die dat kan  ;D)
maar verder heb je echt overgroot gelijk...
net zoals ik het soms heel raar vind als ik bvb een limousine zie rijden... ik zag dat onlangs en dacht bij mezelf: HUH? hoe kan zoiets eigenlijk terwijl er mensen zijn die sterven van de honger of dorst ???
op het eerste zicht lijkt het zo vanzelfspreker maar als je er eens goed bij nadenkt...
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Jovi_Hobbes

Ik snap dat soort uiterlijke vertoningen ook niet goed. Ik hou van een zo simpel mogelijk leven en natuurlijk vind ik wat comfort ook wel belangrijk, maar daar kun je ook verschrikkelijk in doorschieten.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Dat vind ik ook, en ik probeer zelf ook zo erenvoudig mogelijk te leven. Dat voelt voor mij het beste. Ik vraag me altijd eerst af: heb ik dat echt nodig ? En wanneer het antwoord na een week of twee nog steeds 'ja' is, vraag ik me af of ik dat dan nieuw moet hebben. Meestal is het antwoord dan 'nee'. Meestal ben ik blij dat ik iets niet heb. Hoef ik me er ook geen zorgen over te maken..

Helaas gaat dat niet op voor mijn  twee zondes: boeken kopen ( en lezen) en kleren kopen.. :o 

Maar ja, niemand is perfect, he ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ann

niemand is idd perfect:) maar kleren kopen is idd ook iets onnodig. Ik deed het vroeger wel vaker, maar nu enkel als ik het echt nodig heb.
En boeken, die kan je ook altijd huren ;) of! je kan ze herverkopen op ebay ofzo :) of weggeven aan een of andere organisatie
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

petra1963

Er zijn een heel aantal mensen op de Refter die regelmatig in mijn boekenkast komen neuzen om iets te lezen. Dat vind ik heel leuk. We wisselen ook met een aantal mensen boeken uit. Verrassend, wat je dan tegen komt. Dus ik heb veel, heel veel boeken, maar gelukkig niet voor mij alleen.. :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Dat doe ik ook met veel vrienden, zo hebben we onze eigen bieb!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ja, je kunt elkaar boeken aanraden, zo weet je al ongeveer of het je gaat boeien of niet.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-