Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

ARTIKEL GOED GEVOEL MAGAZINE (BE)

Gestart door Astrid Goed Gevoel, februari 26, 2021, 10:12:20 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Astrid Goed Gevoel


GEZOCHT VOOR GOED GEVOEL!

Voor een artikel in het Belgische maandblad Goed Gevoel ben ik op zoek naar een (anonieme) getuigenis van iemand die aseksueel is én een relatie heeft.
Op die manier willen we vooroordelen wegwerken en het taboe doorbreken.

Wil je graag meewerken aan dit artikel? Wil je graag jouw verhaal vertellen?
Ik hoor het graag!
Stuur een mailtje naar astrid.vanderschueren@hotmail.com

Vriendelijke groeten,
Astrid

Astrid Van der Schueren
Freelance journalist
astrid.vanderschueren@hotmail.com


Koffie

Welkom en bedankt voor de interesse in aseksualiteit!
Ik zelf heb geen relatie, dus ik val sowieso niet in je doelgroep. Hopelijk is er iemand die dat wel doet en wil meewerken.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Lytsedraak

#2
Ik ben al acht jaar getrouwd, ik zal je wel een e-mail sturen.

Tenminste, als de bevraging schriftelijk kan.

Dutchamoeba

Ik heb er net een telefonisch interview van drie kwartier opzitten. Het gesprek verliep soepeltjes. Nu is het een kwestie van afwachten, maar ik denk dat Astrid hier wel een goed artikel van gaat maken.

AceVentura

Dus je hebt een goed gevoel bij het interview ;)

Fijn dat het goed gegaan is, ik ben benieuwd naar het resultaat.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Citaat van: AceVentura op maart 02, 2021, 06:59:35 PM
Dus je hebt een goed gevoel bij het interview ;)
Hihi, ja, inderdaad.

Ik ben ook benieuwd naar het resultaat.

Dutchamoeba

Omdat het interview al op 2 maart heeft plaatsgevonden, en ik nog steeds geen enkele reactie van Astrid heb mogen ontvangen, ben ik zelf even gaan speuren op Dr. Google met de zoektermen 'Goed gevoel aseksualiteit'. Dit is wat ik tegenkwam:
https://www.goedgevoel.be/artikel/happy-healthy/feit-of-fabel-wie-aseksueel-is-heeft-geen-seks#:~:text=Aseksuelen%20hebben%20het%20niet%20over,te%20voelen%20met%20de%20ander.
Misschien is de informatie die ik geleverd heb tijdens het interview gedeeltelijk verwerkt in dit artikel. Het is jammer dat niet het hele artikel beschikbaar is op het internet.

AceVentura

Jammer dat je ook helemaal niets gehoord hebt, meestal gebeurd dat wel als je aan een artikel meewerkt.
Het deel wat te lezen is ziet er goed uit.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Lytsedraak

" Alleen is masturbatie voor aseksuelen een louter fysieke gewaarwording, ze geven er geen seksuele ­betekenis aan en ze gaan dus ook niet fantaseren. Ze masturberen om zich te ontspannen of om beter te kunnen slapen"

Blijkbaar moet de professor zich toch nog even inlezen in het onderwerp, want er zijn aseksuelen die wel fantaseren maar niet over een echt persoon of iemand die ze persoonlijk kennen, en niet over zichzelf en het onderwerp van de fantasie.

Kim10

Ha Ha. Dacht ik ook. Weer een prof die het allemaal zo goed weet.

Koffie

Ja, dat is wat kort door de bocht wat die man zegt, maar verder vind ik het niet verkeerd, dat stukje. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie