Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

liefde

Gestart door Yezie, maart 02, 2021, 11:13:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yezie

Hey hooplijk geen raren vraag maar ik vroeg.me wat af . Ik den nog nooit verliefd geweest ik stel me welis voor hoe is om een relatie te hebben en soms zie  ik een leuken jongens en dan is even van 🤩😍 maar ik denk dan niet meteen dat ik een relatie met hem wil ik zouw natuurlijk wel leuk vinden maar daar moet voor mijn gevoel pas een klik voor hebben en ja de jongens op mijn school vond ik nooit zo interessant zeg maar 90 procent Date raar en hab ik gewoon geen klik mee .   Ik merkte ook dat ik jongens pas interessant begon te vinden toen 16 of 14 was en iedereen in mijn klas zuurden gewoon waarom word jij niet verliefd of waarom heb jij geen relatie en wilden me dan koppelen aan iemand waar ik spontaan kunst kop van kreeg ik zei altijd wat komt dat komt .  Is dit niet echt Normaal of is dat gewoon de  Jeugd waar niks van snap 😂
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Lytsedraak

Ik kan alleen zeggen dat ik verliefd zijn zelf ook nog nooit ervaren heb. Er was wel een jongen in de klas van de middelbare school die de knapste was, maar ook daar voelde ik verder niets bij.

Ik denk dat bijna niemand meteen denkt aan een relatie als ze iemand zien, maar mensen kunnen zich wel zodanig aangetrokken voelen om wat meer tijd met die persoon te willen doorbrengen. Die klik van 'ja die wil ik' heb ik nooit op eerste gezicht gehad.

Yezie

#2
Citaat van: Lytsedraak op maart 03, 2021, 10:33:47 AM
Ik kan alleen zeggen dat ik verliefd zijn zelf ook nog nooit ervaren heb. Er was wel een jongen in de klas van de middelbare school die de knapste was, maar ook daar voelde ik verder niets bij.

Ik denk dat bijna niemand meteen denkt aan een relatie als ze iemand zien, maar mensen kunnen zich wel zodanig aangetrokken voelen om wat meer tijd met die persoon te willen doorbrengen. Die klik van 'ja die wil ik' heb ik nooit op eerste gezicht gehad.
Dankjewel voor je uit leg en dat je verhaal Deelt
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier