Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wie wil mijn vlag hebben?

Gestart door Fricai, maart 04, 2021, 04:47:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Mijn oude 'ace' vlag, heeft hier jaren aan de muur gehangen, .. Maar ik heb te veel spullen en te weinig muur. Dacht dat iemand hier hem misschien wel wilde hebben. Is wel aardig om te hebben voor meetings of ander evenementen.

Had 'm zelf laten maken. Het is geen topkwaliteit, en heeft enige gebruikssporen. Zie foto's. ;)

Ik hoef er niks voor, behalve verzendkosten (tenzij je kunt komen ophalen in Wageningen). Past door de brievenbus, kan voor e3,84.

AceVentura

Leuk je weer eens te zien Fricai :cheerleader:

Ik ben voorzien van een vlag dus ik gun hem aan iemand anders :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Tjaaa, dat herken ik wel. Teveel spullen. En dan ook nog een vlag erbij?

Maar als er verder geen gegadigden zijn, wil ik 'm wel. Reden: dit is gewoonweg historisch materiaal! Namelijk: en zelf-gemaakt, en gebruikssporen, en afkomstig van een AVEN-oudgediende die zich al van zijn aseksualiteit bewust was toen ik nog in de seksuele luiers lag.
Mag niet verloren gaan :gek:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba

Ik zou de vlag ook wel willen hebben. Ik woon overigens in Duitsland.

Edewecht

Citaat van: Dutchamoeba op maart 05, 2021, 03:34:13 PM
Ik zou de vlag ook wel willen hebben. Ik woon overigens in Duitsland.

Aan jou de eer! :handschudden:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba


Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Kim10

Hoe leuk zou het zijn als iemand veel ruimte een museumpje voor aseksuelen vlaggen, T-shirts en ander historisch materiaal zou starten.  :cake: :cake: :cake:

Edewecht

Citaat van: Kim10 op maart 06, 2021, 01:43:31 PM
Hoe leuk zou het zijn als iemand veel ruimte een museumpje voor aseksuelen vlaggen, T-shirts en ander historisch materiaal zou starten.  :cake: :cake: :cake:
Mijn bijdragen dan: een muts, een sjaal, een button, een vlag, een douchegordijn, en vier flesjes nagellak in respectievelijk zwart, grijs, wit en paars. Had ook nog een overhemd in die kleuren, maar die is terug naar de Kringloop.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Kim10

Drukte op douchegordijn en kwam terecht in een enthousiaste correspondentie over een aseksueel douchegordijn  :cake: :) :cake: :) Wist niet dat die bestonden. Zelf kan ik nog even niets bijdragen.  :cake:

Dutchamoeba


Fricai

Der Zug ist wirklich wunderschön!

Hey Dutchamoeba, heb je PM(s) van mij ontvangen? Ik heb een beetje ruzie met het forum geloof ik. ???

Dutchamoeba

Citaat van: Fricai op maart 07, 2021, 08:47:37 PM
Der Zug ist wirklich wunderschön!
Das stimmt ganz genau!

Citaat van: Fricai op maart 07, 2021, 08:47:37 PM
Hey Dutchamoeba, heb je PM(s) van mij ontvangen? Ik heb een beetje ruzie met het forum geloof ik. ???
Ik heb helaas geen enkel bericht mogen ontvangen...
@AceVentura: Was ist los? ;D

AceVentura

Geen idee wat er los zit ;)

Ik zie inderdaad dat jullie een PM geprobeerd hebben te sturen en dat het daarbij niet gelukt is om een notificatie mail te sturen (dat is een bekend probleem), maar er staat geen reden waarom een PM niet aangekomen zou zijn.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Vals alarm, ik ben gewoon niet zo snugger, tot drie keer toe de verkeerde knop gebruikt. :schater: