Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wie wil mijn vlag hebben?

Gestart door Fricai, maart 04, 2021, 04:47:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Citaat van: AceVentura op maart 08, 2021, 04:42:05 PM
Geen idee wat er los zit ;)

Inmiddels weet ik wat er los zat: een steekje bij Fricai... :schater: :schater: :schater:

Citaat van: Fricai op maart 08, 2021, 08:59:07 PM
Vals alarm, ik ben gewoon niet zo snugger, tot drie keer toe de verkeerde knop gebruikt. :schater:

AceVentura

 :schater:
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: voor Fricai dan om het steekje weer vast te zetten :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba


Fricai heeft alle steekjes weer vastzitten, en het is hem dan ook gelukt, om zijn vlag naar Duitsland te sturen. Er is dus ACE-cultureel erfgoed in Duitsland beland. Ik ben me van de grote verantwoordelijkheid bewust, die nu op mijn schouders rust. Ik beloof jullie allen hierbij plechtig, dat ik er alles aan zal doen, om de vlag in zijn huidige vorm te behouden, zodat hij later eventueel een mooi plaatsje kan krijgen in een ACE-museum.
Fricai, alsnog hartelijk dank! :handschudden:

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Poeh, dat is een belangrijke job DutchAmoeba, fijn dat je die op je wil nemen :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Graag gedaan!  :cheerleader: De vlag heeft inmiddels letterlijk een schoonheidsbehandeling ondergaan. (Ik heb hem gewassen, en hij hangt nu te drogen...)

AceVentura

Dat vraagt natuurlijk wel om een foto :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: Dutchamoeba op maart 28, 2021, 01:44:49 PM
Graag gedaan!  :cheerleader: De vlag heeft inmiddels letterlijk een schoonheidsbehandeling ondergaan. (Ik heb hem gewassen, en hij hangt nu te drogen...)

"Maar... wat heb je nu gedaan?! Je hebt het stof van eeuwen erafgepoetst !!" :banghead:

(Museumdirekteur tegen een overijverige Goofy)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)