Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi allemaal

Gestart door Myriam, maart 08, 2021, 03:58:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Myriam

Hoi allemaal

Ik ben 25, vrouw, Belg, en ben er al een paar jaar geleden achter gekomen dat ik vrijwel zeker aseksueel ben. Ik heb het forum een paar maanden geleden al gevonden, maar toch nu pas effectief een account aangemaakt.

De voornaamste reden waarom ik toch een account heb aangemaakt is om gelijkgezinden te kunnen vinden, hopelijk een paar vrienden te kunnen vinden en misschien zelfs een partner. Het lijkt me allesinds heel erg fijn om over aseksualiteit te kunnen spreken met iemand die het begrijpt, dus dat hoop ik hier te vinden  :)

Dus euhm, hoi allemaal  :wave:

Misschien mezelf nog wat uitgebreider voorstellen: Ik hou van lezen, reizen (en daarbij nieuwe plekken ontdekken, een all-in zegt me helemaal niets), matig avontuurlijke activiteiten (denk bv. indoor skydiven ipv effectief uit een vliegtuig springen) en lekker een terrasje doen met vrienden. Oh, en m'n kat natuurlijk, ik zou niet zonder kunnen

G86

Hoi hoi,

Zag je berichtje op het forum. Lijkt me fijn om in contact te komen met iemand die weet hoe het is om Aseksueel te zijn. Zelf woon ik in NL, helemaal bovenin. Ben ook een vrouw,34 jaar.
Ik ken het forum al best een tijd, maar ben heel lang niet actief geweest.

Groetjes

AceVentura

Welkom op het forum Myriam,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Goed dat je ons gevonden hebt, gelijkgestemden vinden gaat je hier zeker lukken.

Veel plezier hier :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Welkom Myriam :cake2:
Zoals AceVentura al zegt: het zal niet moeilijk zijn om hier gelijkgezinden te vinden. En we begrijpen heel veel rond aseksualiteit.

En o ja, groetjes van mijn kat Muis.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Ha fijn, een kattenliefhebber! Hier draait het leven onofficieel heel erg om Rosa, mijn pluizige vriendin.

Het moet gek lopen als je hier niet onder gelijkgestemden bent. :) Allemaal zijn we anders en omdat we dat zijn, zijn we ook op aseksueel gebied niet helemaal hetzelfde. Maar ongetwijfeld ga je hier herkenning vinden.

Dus welkom!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

BjornAgain

Ai, de kat is bij mijn ex achtergebleven. Daar kan ik dus niet heel erg over meepraten.

Maar over aseksualiteit klets ik wel graag hoor, net als de rest van de lieve mensen die hier rondhangen. En zoals Koffie zegt, we hebben allemaal ons eigen verhaal en in ieder verhaal zit toch wel een kern van herkenning.

Voel je niet bezwaard om je verhaal te doen of te delen waar je tegenaan loopt, want ook voor heel veel problemen loopt er hier wel een ervaringsdeskundige rond. Denk ook vooral niet dat jouw verhaal niet interessant is of dat je met een vraag komt die al gesteld is geweest. We zijn er hier voor elkaar en daarbij maakt het niet uit of je net nieuw bent of bij het interieur behoort.

Kortom voel je welkom en vrij om te delen wat je maar wilt.

Jaap

Hoi Myriam,

Welkom op het forum!!  :cake: :cake: :cake:

Leuk, alweer een kattenliefhebber erbij hier.
Voor de rest sluit ik me aan bij wat al verteld is.
En voortbordurend op wat BjornAgain al schreef, zelfs al hebben we hier misschien niet altijd een oplossing voor alle 'problemen', je verhaal kwijt kunnen in een groep (publiek of met privé berichtjes) heb ik als prettig ervaren.
Ik ben ook nog vrij nieuw hier en heb ook eerst enkele maanden meegelezen voordat ik me aangemeld heb, en zelfs daarna nog even gewacht met me voor te stellen.

@ G86 Welkom terug hier, voor jou ook een stukje  :cake:!

Kim10

De sterfelijke mens is op aarde om voor de onsterfelijke poezen te zorgen. ( ergens gelezen, geen idee waar )

AceOfCups

Ecce homo

Myriam


AntoAntoinette


JJ

Welkom Myriam! Groetjes van een kattenliefhebber uit Zuid-Holland.  :wave: