Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Fysieke bijeenkomsten vereniging Asexual

Gestart door Martine, maart 09, 2021, 02:28:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martine

Hier zullen we in de toekomst alle fysieke bijeenkomsten plaatsen van onze vereniging Asexual.
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Martine

 :cheerleader: In België zijn er versoepelingen en mogen we opnieuw met 10 personen bijeenkomen.
Er is gauw een meetup gepland in Gent (België), de eerste fysieke meetup van onze vereniging van dit jaar. We leren elkaar kennen en hebben een gezellige babbel.

Dit gaat door op zaterdag 27 maart in de namiddag.

Voor meer details, schrijf je in op de besloten groep https://www.meetup.com/Belgium-Asexuality/
of via de besloten groep op facebook op https://www.facebook.com/groups/Belgiumaces

Het is van belang om je in te schrijven zodat we zeker de 10 personen niet overschrijden.

De bijeenkomst gaat door in het centrum van Gent. Gemakkelijk te bereiken met trein + tram / auto + tram voor zij die van verder komen.

Tot dan :-)
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

AceOfCups

Wat heerlijk, vrijheid! :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: Vanuit Nederland is het helaas nog te gecompliceerd om de grens over te gaan, heb ik gezien, in ieder geval wanneer je met het openbaar vervoer reist.
Maar heel veel plezier alvast voor wie gaat!  :)
Ecce homo

Martine

Citaat van: Ace of Cups op maart 11, 2021, 10:05:42 PM
Wat heerlijk, vrijheid! :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: Vanuit Nederland is het helaas nog te gecompliceerd om de grens over te gaan, heb ik gezien, in ieder geval wanneer je met het openbaar vervoer reist.
Maar heel veel plezier alvast voor wie gaat!  :)

Ik duim dat er in Nederland ook gauw versoepelingen zijn  :klap:  :cake: .
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Lionne

Heel veel plezier met de Belgische meeting, het lijkt me heerlijk om elkaar in het echt te kunnen ontmoeten! Geniet ervan, en hopelijk op termijn in Nederland ook weer mogelijk.

Martine

Ik heb te vroeg gekraaid, de maatregelen zijn gisteren verstrengd in België en we mogen geen bijeenkomsten meer organiseren vanaf zaterdag 27 maart, de dag van onze bijeenkomst. De maatregelen duren 4 weken. Buitenshuis bijeenkomen mag enkel met 4 personen. Echt jammer. Er staat nog een wandeling gepland einde april, hopelijk zal deze wel doorgaan. Ik kan nu wel een stuk cake gebruiken  :cake: ...
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Martine

Citaat van: Lionne op maart 21, 2021, 04:16:22 PM
Heel veel plezier met de Belgische meeting, het lijkt me heerlijk om elkaar in het echt te kunnen ontmoeten! Geniet ervan, en hopelijk op termijn in Nederland ook weer mogelijk.

Dank je Lionne  :wave:, ik keek ernaar uit maar ik heb de bijeenkomst moeten annuleren, nieuwe maatregelen ...  :78:
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

AceOfCups

Citaat van: Martine op maart 25, 2021, 11:46:46 AM
Ik heb te vroeg gekraaid, de maatregelen zijn gisteren verstrengd in België en we mogen geen bijeenkomsten meer organiseren vanaf zaterdag 27 maart, de dag van onze bijeenkomst. De maatregelen duren 4 weken. Buitenshuis bijeenkomen mag enkel met 4 personen. Echt jammer. Er staat nog een wandeling gepland einde april, hopelijk zal deze wel doorgaan. Ik kan nu wel een stuk cake gebruiken  :cake: ...
Alsjeblieft Martine :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
Ik hoorde ervan, de situatie lijkt overal weer strenger te worden.
Ecce homo

AceVentura

Wat naar Martine. De maatregelen zelf zijn al vervelend, en als het dan precies zo uit komt heb je er nog extra last van.

Ook van mij een hoop  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Martine

Dank je voor de vele  :cake:, dat helpt altijd  :wave:
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Niko

MEETUP LUIK: zaterdag 15/05

We maken een wandeling in Luik op zaterdag 15 mei tussen 14u30 en 16u!
Voor meer details, schrijf je in op de besloten meetup groep https://www.meetup.com/Belgium-Asexuality of onze besloten facebookgroep https://www.facebook.com/groups/Belgiumaces/

(Erg last-minute, mijn excuses!)
Niko

*Heb je een vraag, mail dan naar info@asexual.be Ik ben niet altijd op het forum en de notificaties op deze site werken niet, dus een e-mail is de beste weg. Dank je wel*

Edewecht

Citaat van: Niko op mei 14, 2021, 09:55:00 AM
(Erg last-minute, mijn excuses!)
Haha, ik maak dan ook een wandeling, maar dan in Montferland. Dus ik zal er niet bij zijn...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)


AceOfCups

Lees het nu pas, hopelijk hadden jullie een leuke bijeenkomst!
Ecce homo

88lady

Zijn er toevallig ook meetings in Noord-Holland..?