Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

voorstelling

Gestart door saartje, maart 11, 2021, 10:11:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

saartje

Hallo,

Ik ben een bijna 40 jarige dame uit Limburg (Belgie)
Na jarenlang enkel voor mezelf te houden dat ik aseksueel durf ik me eindelijk op een forum te begeven.
Hopelijk leer ik hier toffe mensen kennen!

AceOfCups

Welkom Saartje!  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Wat een dappere stap van je, en goed dat je die hebt gedaan :) Het is ook niet iets waar je in het dagelijks leven even vlot over praat met mensen die er misschien nog nooit van gehoord hebben en het daarom nog niet altijd kunnen begrijpen. Die mensen vind je hier wel genoeg, weet ik sinds november afgelopen jaar.  Tot die tijd had ik het ook grotendeels voor mezelf gehouden, en ik merk dat het erg fijn kan zijn om ervaringen uit te wisselen in de topics of via pb 

Veel plezier hier!  :)
Ecce homo

Koffie

Complimenten voor de stap die je genomen hebt! Welkom hier. :) Hier ben je absoluut niet 'de enige' en mag je gewoon openlijk uitkomen voor wie je bent.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

BjornAgain

Welkom Saartje,

De stap om lid te worden is vaak een grote. Maar goed dat je dat gedaan hebt, vele van ons hebben met hetzelfde rond gelopen.

Maar voel je hier vooral vrij om je delen wat je wilt. Je eigen verhaal, je frustraties, er zijn altijd wel toffe mensen hier die met je willen kletsen.

Zoals je misschien al gelezen hebt is de sfeer hier ontzettend open en respectvol. Je hoeft dus zeker niet bang te zijn en "rare" vraag te stellen.

AceVentura

Welkom op het forum Saartje,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Wat goed dat je deze stap genomen hebt :klap:. Toffe mensen ga je hier zeker tegen komen, sterker nog, daar hoor je zelf ook bij :cheerleader:

Veel plezier hier :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jaap

Hoi Saartje, welkom op het forum!!  :cake: :cake: :cake:

Goed van je om je hier aan te melden! Misschien heb je al wat topics gelezen en herkende je jezelf hierin.
Waar je in het 'echte' leven misschien wel bang bent om niet begrepen te worden, hoef je je daar hier geen zorgen over te maken. We zitten hier allemaal (ongeveer) in hetzelfde schuitje...

Veel plezier!  :wave:

Lytsedraak

#7
Welkom :) Ik ben 37 en ik woon ook in Limburg. Ik heb zelf nog maar kort geleden beseft dat ik aseksueel en het is fijn om te kunnen praten met mensen die het begrijpen.

AntoAntoinette


JJ

Welkom Saartje! Goed van je dat je de stap hebt durven zetten. Ik ben ook 40 en weet pas sinds een half jaar dat ik aseksueel ben. Heb dat tot nu toe ook nog met niemand buiten het forum gedeeld. Het is fijn om er hier over te kunnen praten en ervaringen van anderen te lezen.
Veel plezier op het forum.