Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi daar

Gestart door sharkie, maart 31, 2021, 05:22:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sharkie

Ja hoop snel dat er weer meer mogelijk is. Ik heb zeker zin om weer naar een concertzaal te gaan en te kunnen genieten van muziek en een drankje.
Ga zo maar lekker ff muziekje thuis aanzetten.

Ik weet alleen dat er dus in Leiden en een kattencafe in Den Haag zit verder niet. Maar kan bijna niet anders als dat er ook 1 in Amsterdam zit. Wat heeft Amsterdam niet. :) :)

Ik zag wel dat er een topic is over bijeenkomsten, is natuurlijk nu niet mogelijk, maar wordt dit weleens georganiseerd en zijn er al mensen die elkaar real live hebben ontmoet?
Ik heb me inmiddels ook aangemeld bij de Facebook pagina Dutch Axseksuality. Zitten jullie ook in deze groep?

AceVentura

Citaat van: sharkie op april 03, 2021, 06:38:49 PM
Ik zag wel dat er een topic is over bijeenkomsten, is natuurlijk nu niet mogelijk, maar wordt dit weleens georganiseerd en zijn er al mensen die elkaar real live hebben ontmoet?
Ik loop al een hele tijd mee op dit forum, dus ik heb al heel wat mensen ontmoet :) Afgelopen jaar is het uiteraard een stuk minder en beperkt tot individuele afspraken, niet met een groep. Zodra dat weer kan kunnen we uiteraard ook weer dingen gaan organiseren. Wandelingen, dierentuinen en de Efteling zijn een beetje de meest voorkomende soorten meetings die we hebben. Ideeën zijn uiteraard altijd welkom.

Citeer
Ik heb me inmiddels ook aangemeld bij de Facebook pagina Dutch Axseksuality. Zitten jullie ook in deze groep?
Ik persoonlijk blijf zo ver mogelijk weg bij alles wat met fecesbook te maken heeft, dus nee, ik zit niet in die groep ;)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ik geloof dat ik wel eens even lid van die groep ben geweest, maar ik vond er niet zo veel, dus ik heb de groep weer verlaten.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Kim10

Ik heb er even op gekeken maar verder ben ik niet geïnteresseerd.

sharkie

Doe ook weinig met Facebook, heb me wel aangemeld.
Vind het vooral handig om updates te krijgen van waar eventueel optredens en activiteiten / evenementen zijn.

Zo ben je een beetje aan het zoeken op internet en kwam ik dit tegen en vind het prettig dat er meerdere personen zijn die Aseksueel zijn.
Ook de site aseksualitic.com gezien, wereldwijde pagina, maar geloof niet dat je hier veel aan hebt.

Ben ik ook nog ergens tegengekomen dat er morgen 6 april Aseksuelendag is. Gaan we dan de vlag uithangen : :) :)

In ieder geval geniet nog van de Pasen in de sneeuw.


AceOfCups

Citaat van: sharkie op april 05, 2021, 04:19:40 PM
Ben ik ook nog ergens tegengekomen dat er morgen 6 april Aseksuelendag is. Gaan we dan de vlag uithangen : :) :)
Oh, ja! Thanks for reminding  :klap:  :cake: :cake: :cake:
Toen ik een tijdje geleden hoorde dat dat 6 april zou plaatsvinden had ik nog visioenen naar het strand te gaan en op een ace vlag in de zon te soezen met een coffee-to-go. Maar ja...
Geen idee wat er gebeurt; ik zit buiten dit forum niet op social media. Toch maar eens gaan googelen :)

Citeer
In ieder geval geniet nog van de Pasen in de sneeuw.
Nu we nooit meer een witte Kerst hebben heeft dit wel wat :)
Ecce homo

Edewecht

Citaat van: sharkie op april 05, 2021, 04:19:40 PM
Ben ik ook nog ergens tegengekomen dat er morgen 6 april Aseksuelendag is. Gaan we dan de vlag uithangen : :) :)

* Edewecht tilt de steen even op waar-ie onder leeft: 'Huh?'
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Ja ik wist dat wel, ik zie het op Facebook voorbij komen inderdaad. Misschien had ik het hier moeten posten op het forum, niet bij stilgestaan. Eigenlijk zouden we eens moeten inventariseren welke speciale dagen er zijn en daar een overzichtje van maken.

Maar ehm ja, we zijn 'jarig'. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Dat klinkt inderdaad als een leuk idee voor een pagina op de wiki ofzo.

En natuurlijk  :cheerleader: voor aseksuelendag :cheerleader: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

With Pen and Paint

Citaat van: Edewecht op april 05, 2021, 06:19:09 PM
Citaat van: sharkie op april 05, 2021, 04:19:40 PM
Ben ik ook nog ergens tegengekomen dat er morgen 6 april Aseksuelendag is. Gaan we dan de vlag uithangen : :) :)

* Edewecht tilt de steen even op waar-ie onder leeft: 'Huh?'

Het is een tijdje geleden in dit topic genoemd:
https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=6933
En hier staat ook nog wat informatie:
https://internationalasexualityday.org/nl/

Welkom trouwens, Sharkie!
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Kim10

Aseksuelendag? Net terug van de tandarts. Volgend jaar naar het strand. Kletsen en koffie drinken zonder mondkapjes en andere hindernissen. :taart2: :taart3: :cake2: :taart1:

AceOfCups

Nou, dan toch gefeliciteerd allemaal :):hart1:
Ecce homo

Lionne

Oh dat klinkt goed, volgend jaar aseksualendag op het strand! Ik kijk er nu al naar uit! Alhoewel ik aseksuelendag toch wat raar in de oren vind klinken, of zit ik dan toch nog in de acceptatiefase.. ????

En bovenal, welkom Sharkie! succes met je zoektocht en veel plezier hier op het forum. Voorlopig online, maar wie weet wanneer er weer activiteiten mogelijk zijn.

Kim10

Het is ook een raar woord, sommige woorden wennen nooit. :cake: :cake: :cake: