Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Leuke meid ontmoet, maar ze is niet a-seksueel..

Gestart door Intotheworld, april 06, 2021, 03:36:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kim10

Ik ben wel nieuwsgierig hoe het verder gaat Intotheworld.

Fricai

Citaat van: Intotheworld op april 10, 2021, 08:23:37 PMMaar ik hou jullie op de hoogte over verdere updates! Misschien dat jullie daar niet om staan te springen, maar wellicht iets voor iemand die een keer een zelfde probleem heeft  :P

Top, doe dat, ik denk absoluut dat je ervaringen leerzaam kunnen zijn voor anderen met soortgelijke twijfels.  :)

Intotheworld

Citaat van: Kim10 op april 11, 2021, 12:08:56 PM
Ik ben wel nieuwsgierig hoe het verder gaat Intotheworld.

Heb haar in de tussentijd nog een paar keer gezien, maar ik zie die vonk maar niet overspringen  :schater:
Soms heb ik het idee dat ze wel meer in me ziet, maar soms ook totaal niet. Ik kan haar gewoon echt niet peilen.
Dus buiten al die seksuele struggles in m'n hoofd moet ik er eerst achter komen of ze me überhaupt ziet zitten.

Nou heb ik de optie om het haar te vertellen (op welke manier dan ook), in de hoop dat het wederzijds is. Als dat niet zo is, is de kans groot dat het een beetje awkward blijft tussen ons. Als dat wel zo is, is er dus nog die seksuele barrière waar ik door heen moet.
Of ik heb de optie om het voorbij te laten gaan en gewoon voor een goede vriendschap te gaan..

moeilijkmoeilijkmoeilijk!!

Maar ik vind het wel echt leuk om weer een beetje die kriebels in m'n buik te hebben!

Kim10

Vraag het gewoon. Zeg dat je wilt weten waar je aan toe bent.  :)

Intotheworld

Ik weet dat ik het haar zoiezo wil gaan vertellen, op een goed moment. Ik vind dat ze het recht heeft om dat te weten.
Maar in alle eerlijkheid denk ik dat ze beter af is met iemand anders, en verdient ze dan ook veel meer dan mij, en ik denk dat ik dat er direct bij wil zeggen. Of ze dan nog wel vrienden wilt blijven is dan aan haar. Daar kan ik veel over gaan nadenken, maar het is niet aan mij om die beslissing te maken.

AceVentura

Gezien je andere post (deze bedoel ik: https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=6901.msg174034#msg174034) denk ik dat het juist een mooie kans is. Vertel haar over wat je nog wil ontdekken, en hoop dat jullie die ontdekkingen samen kunnen doen.
Of ze met iemand anders beter af is, dat lijkt me iets wat ze zelf kan bepalen, toch? Als jij gewoon bent wie je bent dan kan zij die keuze maken, het zou zonde zijn als je haar die keuze ontneemt. Als je haar die keuze geeft heb je in ieder geval een kans, ontneem je haar die keuze dan weet je zeker dat het niets wordt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Kim10

Intotheworld, het valt me op dat je in je berichtjes over haar veel voor haar invult.

Intotheworld


Fricai

Citaat van: AceVentura op april 21, 2021, 06:57:50 PM
Of ze met iemand anders beter af is, dat lijkt me iets wat ze zelf kan bepalen, toch? Als jij gewoon bent wie je bent dan kan zij die keuze maken, het zou zonde zijn als je haar die keuze ontneemt. Als je haar die keuze geeft heb je in ieder geval een kans, ontneem je haar die keuze dan weet je zeker dat het niets wordt.

Helemaal mee eens, je moet geen keuzes voor haar gaan maken Intotheworld. :)

Fighter

 8) wel een beetje lastig, dat je er niet achter kunt komen
Wat ze van je vind... of is er nu iets meer duidelijk.?

Intotheworld

Conclusie; wordt helemaal niks  :schater:

Maar 't was leuk om weer 'n beetje kriebels te hebben.

Koffie

Jammer voor je. Weet ze wel van je gevoelens? Of heb je dat voor jezelf gehouden?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Kim10

Als ik zo je berichtjes lees, heb ik de indruk dat jij ook niet heel erg open naar haar toe bent geweest. Nodig haar uit voor een kopje koffie en praat gewoon eens. Ze zal het op prijs stellen.

Intotheworld

Nee ik heb haar niet verteld over die gevoelens, maar ik merk aan haar dat ze niet comfortabel is bij mij. Achteraf gezien is het ook niet echt mijn type maar worden mijn gevoelens voor iemand versterkt als ik het idee heb dat ik weer liefde en aandacht kan krijgen, want dat mis ik wel.

Is het bij anderen herkenbaar dat je niet zeker weet hoe liefde voelt? Dat je wel constant aan iemand denkt, of iemand als persoon heel erg leuk vind maar niet zeker weet of je ook echt liefde voelt?

Kim10

Om te weten of het liefde is, is het belangrijk dat je iemand toch wat beter leert kennen. Ik bedoel, jij hebt haar nooit verteld hoe of wat, zij heeft geen idee wat er in je omgaat. Uit ervaring kan ik je vertellen dat zoiets altijd heel oncomfortabel voelt.