Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Update forum op 10 februari

Gestart door AceVentura, februari 07, 2021, 11:56:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Komende woensdag (10 februari) ga ik updates uitvoeren aan de software van het forum. Gedurende de update kan je even geen gebruik maken van het forum, die staat dan in onderhoud. Ik verwacht er hooguit een uurtje mee bezig te zijn en daarna kan alles weer. De exacte tijd waarop ik ga beginnen weer ik (nog) niet, mezelf een beetje kennende zal dat waarschijnlijk ergens in de ochtend zijn ;)

Voor wie de details wil weten:
We gaan van SMF 2.0.17 naar 2.0.18 en hier kan je lezen wat er allemaal aangepast is: https://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=576577.0

Groetjes,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Ik heb zojuist de update gedaan en het is erg soepel verlopen. Ik hoop dat jullie de ongeveer 5 minuten zonder forum konden ;)

Veel plezier weer :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ik was niet thuis en ik heb er niets van gemerkt. :)

dank je wel weer! :cake:
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Jann

Was wel zwaar, die 5 minuten zonder forum  :schater:

Maar top gedaan!  ;D
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Bloem


Edewecht

Citaat van: AceVentura op februari 10, 2021, 09:50:56 AM
Ik heb zojuist de update gedaan en het is erg soepel verlopen. Ik hoop dat jullie de ongeveer 5 minuten zonder forum konden ;)

V i j f  minuten zonder forum!! :banghead: Nu heb ik weer een week nodig om bij te komen van de afkickverschijnselen :gek:

Maarreh... goed werk Ace! Dankjewel :highfive1:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceOfCups

Citaat van: AceVentura op februari 10, 2021, 09:50:56 AM
Ik heb zojuist de update gedaan en het is erg soepel verlopen. Ik hoop dat jullie de ongeveer 5 minuten zonder forum konden ;)

Veel plezier weer :cheerleader:
Wat fijn weer! :klap:
Niets van gemerkt hoor, ik was waarschijnlijk buiten in de sneeuw! :)
Ecce homo