Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vrouw (23) zoekt vriendschap of relatie

Gestart door PixelBird, april 18, 2021, 02:55:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PixelBird

Hoi allemaal,

Ik ben een vrouw van 23, net een maand geleden mn master gehaald en zit mij nu thuis een beetje te vervelen tot er eindelijk weer dingen open gaan en ik aan het werk kan! In de tussentijd leek het mij leuk om wat nieuwe contacten op te doen. Ik ben op zoek naar nieuwe vriendschappelijke relaties (en misschien zelfs meer) met gelijkgestemden van tussen ongeveer 23 en 28 jaar oud. 

In mijn vrije tijd houd ik mij graag bezig met games, films, dnd, cosplay, luisteren naar vinyl en analoge fotografie. Het lijkt mij leuk met anderen over deze dingen te praten, maar als jij andere hobbies hebt waar je gepassioneerd over bent hoor ik dat ook graag!

Stuur mij een dm als je zin hebt om te kletsen en ik sta ook open om samen online games te spelen!

menno2108

Heey! Ik ben Menno en ben 21 jaar. Lijkt me leuk om eens te praten! stuur me anders een pb'tje als je wil ;) 8)
Freonlike groetnis

acebrain

Heyy! Ik ben 21 en zit nu in de laatste maanden van mn master. Ik speel ook DnD en hou van games, muziek, series, en fotografie. Stuur me een PBtje als je wilt!

Edewecht

(Het lijkt erop dat PixelBird haar account heeft beƫindigd.)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)