Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuw op het forum

Gestart door PE, april 25, 2021, 04:08:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PE

Hallo.
Ik zal mij even voorstellen, ik ben PE een vrouw van 59 met drie volwassen kinderen, mijn hele leven heb ik al het gevoel dat er iets was wat ik niet snapte,
Knuffelen, zoenen, handje, handje lopen heerlijk maar sex ik voelde er niets bij, maar ja je deed het maar voor je partner.
De laatste jaren ben ik gaan kijken en opzoeken wat het kan zijn en ja hoor alles viel op zijn plaats.
Op dit moment zit ik weer goed in mijn vel, ben alweer een tijd vrijgezel en ben op zoek gegaan naar mijzelf en vond bij mijn zoektocht dit forum, hopelijk maak ik hier nieuwe contacten en kom ik meer te weten.
Groetjes PE

AceVentura

Welkom op het forum PE,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Goed dat je op zoektocht bent gegaan en ons gevonden hebt. Meer te weten komen gaat hier zeker lukken, nieuwe contacten zijn door de corona maatregelen voornamelijk digitaal, maar hopelijk komt daar snel verandering in als het weer kan en mag.

Stel vooral je vragen als je die hebt, het is hier een plek waar je veilig kan ontdekken en geen vraag is hier te gek.

Veel plezier :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

PE


Koffie

Welkom!

Ik herken het gevoel, van dat het op zijn plaats valt. Voor mij was het die 
'missing link' die ik al tijden zocht, maar nergens kon vinden, tot ik hier kwam.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceOfCups

Wat goed om te horen, PE!
Inderdaad heerlijk als alles op zijn plaats valt :) Ik denk dat je hier veel herkenning zult vinden.
Welkom op het forum!  :cake: :cake: :cake:
Ecce homo

BjornAgain

Welkom PE,

Heel herkenbaar je wat je beschrijft... hopelijk vind je hier wat je zoekt.

Jaap

Hoi PE, welkom hier!  :cake: :cake: :cake:

Fijn om te lezen dat je nu weer lekker in je vel zit!
Om nieuwe contacten te vinden en meer te weten te komen, zit je hier wel goed denk ik.
Het lezen van ervaringen van anderen en het contact met forumleden kan zeker verhelderend werken.

Kim10

Delen op het forum is fijn. Vooral omdat aseksualiteit nog zo'n onbekend fenomeen is. Hier niet. Je zult beslist herkenning vinden. :cake: :cake: :cake: