Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

advertenties op relatie-/dating sites?

Gestart door myra, oktober 23, 2005, 01:17:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

myra

Dit klinkt misschien heel tegenstrijdig, maar ik geloof dat we hiermee toch wel wat succes kunnen hebben.
Mijn mening is dat op dit soort sites toch wel een aantal mensen zitten die op zoek zijn naar een relatie, maar daarom nog wel aseksueel kunnen zijn. Mss kunnen we daar eens een advertentie voor ons forum plaatsen, zodat zij ook de weg naar hier kunnen vinden.

Bestaan er ook geen fora waar relationele problemen worden besproken? Ik ken er zelf geen, maar op zo'n forum posten kan ook wel de bekendheid verhogen.


TBW

De enige site die ik daarvoor ken is www.asexualove.net , en daar zitten meestal Amerikanen. Eigenlijk ken ik geen enkel alternatief- nederlandstalige relatiesite...

Ik zal eens even zoeken; maar of die (a) veel volk trekken en (b) actief zijn, is zéér de vraag...

myra

#2
Ik heb een klein introductietekstje waarin ik aseksueel zijn voorstel, en de link naar dit forum doorgeef, gepost op www.omdatikvanjehou.com en www.femistyle.be. Dat waren forums waar men over relaties praat.
Hoop dat ik de bekendheid toch wat verhoog nu :)

TBW



Tempesta

Zou moeten werken, toch? Op gratis sites komen altijd een hoop mensen af.

myra

Ik dacht ook dat het zou werken, maar het resultaat kan je in het Wind-je-aub-op Forum lezen  :'(

TBW

Nu begint het toch al wat mee te vallen, hein Myra? Ik vond alleen dat ze je iets te hard aanpakten, en daarna verkeerd op mij reageerden, en later terug op u; maar de algemene lijn is: als je er even over praat, bekomt men precies van de eerste kennismaking.


myra

serieus? wel om eerlijk te zijn ben ik niet meer durven gaan kijken.  Ik had zo wat genoeg gelezen, maar ok, als ge zegt dat het nogal meevalt, zal ik nog eens gaan zien:))

TBW


myra

ja idd, er kwamen twee goeie zielen tussen die de rust wat herstelden. :D

Leve mensen die nadenken voor ze reageren  8)

TBW

Ik ben het niet eens wel met uw 'niet in hokjes duwen' soort van ding...  :o

Want ik zie niets dan hokjes... Heb ik dat dan aanvaard, realist die ik ben, of ben jij te inductief van geest???

:)

myra

goh ja, in hokjes duwen gebeurt wel veel in de maatschappij. Ik wou maar zeggen dat ik niet gepost heb met de bedoeling van in hokjes te verdelen. Nu ja, het was niet zo de seksuelen tegen de aseksuelen, ik wou eigenlijk meer de mening van de mensen horen over de eigenschap aseksualiteit. Het kan natuurlijk zijn dat het overkwam alsof ik in hokjes dacht. Het was initieel niet de bedoeling.

TBW


Tempesta

Als je aangevallen wordt ga je vanzelf in de verdediging. Ik vond dat je je nog inhield, Myra.
Feit is nu eenmaal dat hokjes erg fijn kunnen zijn, ze geven houvast, maar ze kunnen je ook beperken. Voor mij zijn ze een leuk uitgangspunt, meer ook niet. Je ontkomt er gewoon niet aan omdat sommigen je niet zullen snappen tot je je hokje benoemt.