Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

hallo

Gestart door Zonnetje2, april 27, 2021, 04:57:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnetje2

Hoi allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Een vrouw van 52 met een leuk gezin en een lieve man. Dankzij een artikel in een tijdschrift vielen vorige week alle puzzelstukjes in mekaar. De frustraties, de struggles, het piekeren. Eindelijk kreeg ik een antwoord : ik ben romantisch aseksueel. Voor mij geen gemis, voor mijn partner des te meer. Hoe komen we hier uit? Ik hoop hier wat antwoorden te vinden.. Ik heb ook een berichtje in een ander topic gezet.

Koffie

Welkom! Op je andere topic heb ik verder gereageerd, zo ver ik iets zinnigs kan zeggen, helaas...
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Welkom op het forum Zonnetje2,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Leuk dat je ons via een tijdschrift hebt gevonden, met enige regelmaat werken forumleden mee aan interviews en publicaties. Weet je misschien nog welk tijdschrift dat was?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jaap

Hoi Zonnetje2, welkom op het forum!  :cake: :cake:

Ik hoop dat je hier wat tips vindt om met deze situatie om te gaan, en misschien wel tot een oplossing te komen waar jullie je beiden in kunnen vinden!

BjornAgain

Welkom Zonnetje2,

Goed dat je er nu achter komt, uit ervaring kan ik spreken dat het ook heel anders kan lopen. Hopelijk bieden de tips en ervaringen van anderen soelaas. Het enige dat ik je mee kan geven is, wees er open en eerlijk over tegenover je partner.

AceOfCups

Welkom Zonnetje2!  :cake: :cake: :cake:
Ik hoop dat je wat kunt met de vergelijkbare ervaringen die je hier kan lezen, en wens je toe dat jullie samen tot een goede vorm kunnen komen; het is niet altijd gemakkelijk, maar ook niet onmogelijk  :)
Ecce homo