Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

TV Tip: De roze revolutie

Gestart door AceVentura, mei 10, 2021, 07:12:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Ik zag zojuist dat er vanavond iets op het programma staat wat mogelijk ook voor hier ook interessant is.
Om 20:35 is er op NPO2 "De roze revolutie" te zien, een vierdelige serie over de geschiedenis van de LHBT-community.

Hoewel het dus niet specifiek over aseksualiteit gaat denk ik dat het wel interessant is. Ten eerste omdat ik altijd sterk het vermoeden heb dat "wij" hetzelfde proces doormaken, alleen gaat het op sommige plaatsen wat soepeler omdat mensen inmiddels wel gewend zijn aan (seksuele) diversiteit. Ten tweede omdat in de aankondiging al gesproken wordt over "LHBTQIA+", mogelijk komt de A dus ook nog aanbod :)

Meer informatie kan je hier vinden: https://www.vpro.nl/programmas/de-roze-revolutie-oud.html

Ik ga er in ieder geval klaar voor zitten, ik ben benieuwd.

Groetjes,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfCups

Bedankt voor de tip! :cheerleader: Maar ga hem zelf denk ik later terugkijken
Ecce homo

Edewecht

Citaat van: Ace of Cups op mei 10, 2021, 07:37:16 PM
Bedankt voor de tip! :cheerleader: Maar ga hem zelf denk ik later terugkijken

Voor mij 't zelfde. Goed gezien, Ace!  :duim-omhoog:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Kim10

Van Erp maakt goede documentaires, deze zal ongetwijfeld ook weer de moeite waard zijn. Ga ook kijken.

Koffie

Ik denk dat het terugkijken op de computer gaat worden, als dat kan. Maar interessant en bedankt voor de tip. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie