Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kindjes kopen

Gestart door Bart, december 10, 2006, 12:58:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bart

Bij ons kwamen de kindjes er niet vanzelf, zoals bij zovelen denk ik.  Ik wou eventueel wel kinderen, maar er was voor mij geen haast bij, maar 't vrouwke, da kon nie rap genoeg gaan.  Toen aan sex geen gebrek.  Nu zijn de kindjes er, en is de sex overbodig voor haar.  Ik kan er niet aan doen, maar ik voel me een beetje gebruikt. Ik heb geen zin in een scheiding, daarvoor zie ik zowel haar als onze kindjes te graag, maar hier sta ik nu.  Ik heb geprobeerd haar hier te laten komen lezen, maar tevergeefs, alweer geen zin !! Gelukkig zijn er nog andere dingen in 't leven, maar hier had ik hoegenaamd geen rekening mee gehouden.  Had ik dit eerder geweten........ ik durf het niet te schrijven.

elke

Op dit moment een heel actueel en pijnlijk onderwerp. Ook al ben ik dan misschien aseksueel (waar ik trouwens nog lang niet uit ben), toch is mijn kinderwens ontzettend groot. Vrijen gebeurt bij ons ook meestal rond de vruchtbare periode, iets waar Thiotric het ook niet altijd makkelijk mee heeft.
Toch wil ik voor hem niet dat dit mijn enige drijfveer is om te vrijen, maar sommige maanden komt het daar wel op neer.
Het is ook een heel dubbel gevoel. Langs de ene kant wil je heel graag kindren, langs de andere kant heb je geen zin om te vrijen. Blijkbaar is de kinderwens groter, maar ik ben het volledig met je eens dat, indien de kinderwens er niet meer is, de aseksuele partner er toch alles moet aan doen om te blijven investeren in de seksuele relatie. En dat die dat zoiezo moet doen, kinderwens of niet. Van elkaar houden betekent ook investeren in je relatie, en dat houdt in dat je soms dingen doet die belangrijk zijn voor je partner, ook al vind jij ze niet belangrijk.

Ereinion

Hallo Bart,

Ik snap heel goed wat je bedoeld en ik voel met je mee. Het klinkt alsof er geen rekening met jou is gehouden en dat dat nog steeds het geval is, omdat jij het belangrijk vindt dat ze hier komt lezen, maar zij geen zin heeft. Hopelijk kun je haar alsnog overhalen en helpt dat jullie allebei een beetje.
Heel veel sterkte  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Citaat van: Bart op december 10, 2006, 12:58:21 PM
Ik wou eventueel wel kinderen, maar er was voor mij geen haast bij

Het kan ook anders om, mijn partner wilde heel graag kinderen en ik wat minder (omdat ik me onzeker voelde over mijn "taak" als ouder). Hij heeft me uiteindelijk overtuigd: een beetje twijfels mag en we zouden samen voor de opvoeding gaan, niet waar? Die keuze was er dus eerst en daarom voel ik me gelukkig niet gebruikt. Ik kan me wel voorstellen dat het voor sommige vrouwen een heel goede "stimulans" kan zijn om seks te hebben. Wat Elke al zei, je moet wel blijven investeren in je relatie en ik wou dat het zo makkelijk gedaan was als gezegd  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Dat is een nare situatie Bart. Kunnen jullie hier helemaal niet over praten of wil je vrouw alleen liever niet op dit forum komen? Het lijkt me namelijk wel belangrijk dat ze weet hoe je je voelt. Misschien heeft ze zich nooit gerealiseerd dat ze je pijn heeft gedaan? Ik hoop dat het je alsnog gaat lukken haar over te halen hier eens te komen kijken. Ze hoeft zich natuurlijk niet eens aan te melden. Alleen lezen mag ook altijd! Heb je overigens de faq al gevonden? Misschien hebben jullie daar wat aan.
In ieder geval heel veel sterkte  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?