Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

23 jarige jongen uit Leeuwarden

Gestart door W0UT3R, mei 16, 2021, 03:23:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

memories

Snap wat je bedoelt! Het is ook meer een microlabel natuurlijk, dan ben je nog steeds gewoon ace :p
Leuk, veel succes! Ik spreek zelf geen Fries thuis, haha. Ik ben op dit moment tekstcorrector en dat vind ik wel erg leuk om te doen :) En wat zijn jouw plannen?

Bloem


W0UT3R

Citaat van: houseofmemories op september 04, 2021, 12:06:59 PM
Snap wat je bedoelt! Het is ook meer een microlabel natuurlijk, dan ben je nog steeds gewoon ace :p
Leuk, veel succes! Ik spreek zelf geen Fries thuis, haha. Ik ben op dit moment tekstcorrector en dat vind ik wel erg leuk om te doen :) En wat zijn jouw plannen?
Tekstcorrector, die heb ik nog niet eerder gehoord. Lijkt me wel leuk werk om te doen, gewoon lekker opgaan in taal. Dat is wat ik ook hoop te doen na mijn master, dat ik me lekker met taal bezig kan houden en er ook nog leuk aan kan verdienen. Aangezien je vroeg naar mijn plannen, ik denk er de laatste tijd ook serieus over na om te emigreren naar Duitsland (liefst wel dicht bij de grens). Ik spreek goed Duits en daar lijkt mij de woningmarkt en gezondheidszorg een stuk beter. Maar goed voordat ik me van alles in m'n hoofd haal moet ik eerst maar eens zorgen dat ik m'n vakken haal dit jaar, dat is al lastig genoeg  ;D

Rhodé

Het is al een tijd geleden dat op deze topic gereageerd is, maar ach! Ik (22) ben zelf opgegroeid in Leeuwarden. Ik vind het toch leuk om te zien, dat er op zo'n online forum dan al meerdere mensen uit Friesland en omgeving zijn die ook aseksueel zijn!
In de tijd dat ik over mijn geaardheid twijfelde, leek het alsof niemand in mijn omgeving aseksueel kon zijn.
Ik neem aan dat je VWO hebt gedaan. Ik heb zelf ook VWO gedaan in Leeuwarden, dus wie weet hebben we wel rond de zelfde tijd op dezelfde school gezeten, want zoveel VWO-opties zijn er nou ook weer niet in Leeuwarden.

W0UT3R

Citaat van: Rhodé op januari 22, 2022, 04:50:11 PM
Het is al een tijd geleden dat op deze topic gereageerd is, maar ach! Ik (22) ben zelf opgegroeid in Leeuwarden. Ik vind het toch leuk om te zien, dat er op zo'n online forum dan al meerdere mensen uit Friesland en omgeving zijn die ook aseksueel zijn!
In de tijd dat ik over mijn geaardheid twijfelde, leek het alsof niemand in mijn omgeving aseksueel kon zijn.
Ik neem aan dat je VWO hebt gedaan. Ik heb zelf ook VWO gedaan in Leeuwarden, dus wie weet hebben we wel rond de zelfde tijd op dezelfde school gezeten, want zoveel VWO-opties zijn er nou ook weer niet in Leeuwarden.

Ja het verbaast mij ook dat er zo veel friezen op dit forum zitten. Ik moet alleen wel zeggen dat ik oorspronkelijk uit Veenwouden kom en in Dokkum naar school ben gegaan (op VWO), dus we hebben niet op dezelfde school gezeten haha. In mijn omgeving lijkt nog steeds niemand aseksueel te zijn, maar goed de meesten zullen er ook niet mee te koop lopen.

Rosie_22

Hoi wout3r,

Zie nu pas dat dit topic al meer dan een jaar oud is, maar wie weet.
Leeuwarden ligt voor mij nou niet bepaald om de hoek, maar voor nieuwe mensen te leren kennen sta ik altijd open en Leeuwarden is ook een mooie stad. Je studie klinkt heel interessant en een passie voor zingen heb ik ook wel, maar in mijn geval alleen onder de douche ;).

Liefs, Rosie


FrieseAce

Hoi Wouter!

Ik ben nieuw op dit forum dus ik weet niet zo goed hoe jet met elkaar in contact komen werkt enzo..

Maar ik ben ace (en ook richting de aego), 24 jaar en studeer aan de RUG.

Dus als je wilt meeten of meer over mij wilt weten, laat het me weten! :D
Groetjes Aline 😁
alinedeboer.98@gmail.com

Ynze

Hey hallo,
Ik kom ook uit friesland. (Sint jacobiparochie) ben 25 jaar. Lijkt me leuk om met mensen in contact te komen uit de buurt. Hobbys zijn tennis en relaxten :)

Groet ynze