Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling

Gestart door AceVentura, mei 19, 2021, 10:24:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan H

inderdaad de weersvoorspelling verraste mij ook positief! Ik zie ernaar uit om jullie morgen allemaal te zien tot morgen

AceVentura

Vandaag is het dan eindelijk zo ver :cheerleader:
Mocht er iets zijn waardoor je later of niet kan komen laat het dan even weten (m'n nummer hebben jullie via PM gekregen), als je hier post is de kans groot dat we je bericht missen.

Tot zo!
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Variana

Het was super leuk allemaal, bedankt voor de gezellige dag! AceVentura bedankt voor het organiseren (: En het was erg leuk dat we Amber ook (meerdere keren) tegenkwamen.  :smile-hart:

AceVentura

Het was inderdaad een super gezellige dag :cheerleader: ik durf zelfs wel te zeggen dat het voor mij het leukste AVEN-Efteling-uitje was  :klap:
Dus bedankt allemaal dat jullie er waren, want die gezelligheid kunnen we alleen samen maken.

We hebben ondanks de drukte best veel kunnen doen. We hebben nog een tijdje voor de ingang staan wachten tot we compleet waren, toen we ontdekten dat Animo00 zijn/haar/diens account had opgezegd hebben we de hoop opgegeven dat die nog zou aansluiten en zijn we naar binnen gegaan :).
Binnen zijn we eerst een wc en watervul stop gaan maken bij de Fata Morgana (waar we Amber voor het eerst tegen kwamen). Vanaf daar zijn we doorgegaan naar Joris en de Draak (waar Amber achter ons aansloot :)). In de tussentijd waren Jan H en houseofmemories ook aangekomen, en na wat gegeten te hebben zijn we doorgegaan naar de Droomvlucht en Villa Volta (waar we amber tegen kwamen  ::)). Daarna hebben we naar de Vogel Rok gegaan (waar we bij de uitgang Amber tegen kwamen :schater:). Na gebak gescoord te hebben bij het Witte Paard (helaas geen regenbooggebak deze keer :( ) zijn we opgesplitst in een groepje wat de Piraña in ging en een groepje wat de Baron 1898 in ging. Ik zat in het laatste groepje, (waar we tijdens het wachten de vriendinnen van Amber tegen kwamen, en toen we eruit kwamen ook Amber zelf  ;D). Daarna zijn we naar de Fata Morgana gegaan en hebben we genoten van de watershow Aquanura. Daarna was de enige keer dat we afgesproken hadden om Amber tegen te komen om een groepsfoto te maken :ange:. Daarna hebben we de dag afgerond en zijn we allemaal naar de auto's toe gelopen (waar we Amber nog een keertje tegen kwamen :schater:).

Jullie zien de rode draad van de dag denk ik wel ;D.

Er zijn nog een paar mooie foto's gemaakt, die zullen we nog wel in het privé deel plaatsen.

Al met al een heel geslaagde dag dus :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Shimmer

Ik heb echt genoten van gisteren, superleuk jullie allemaal te ontmoeten  :wave: En echt bizar grappig hoe vaak we Amber zijn tegengekomen  :schater:

AceVentura

Ook fijn dat we tijdens het wachten met elkaar konden lachen en ook goede gesprekken konden hebben over aseksualiteit en daaraan gerelateerde onderwerpen :klap:

De foto's staan inmiddels in het privé deel (je hebt minimaal 25 berichtjes nodig om ze te kunnen zien):
https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=2093.msg175472#msg175472
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Amber

Citaat van: Amber op september 12, 2021, 08:51:54 PM
Weet niet of ik bij jullie groep aanhaak met m'n aanhang, maar we komen elkaar zaterdag vast tegen!

En toen ik bij de ingang de mensenmassa's zag dacht ik nog wel, 'jammer, die groep van het forum ga ik nooit tegenkomen'  :schater:

sharkie

Hoi,

Het was zeker een top dag en zeer geslaagd.  :highfive1:
Voor mij de eerste bijeenkomst / ontmoeting met de anderen en zal niet de laatste zijn.
Bedankt iedereen.

AceVentura

@Amber:
Het was echt leuk hoe vaak we elkaar gezien hebben. Hoe groot is die kans in een park wat zo groot is en waar letterlijk duizenden mensen rondlopen :o. Hebben we toevallig een wiskundige in de zaal die zich aan deze kansberekening wil wagen? ::)
Ik had het zelf al bijzonder gevonden als we elkaar 1 keer gezien hadden ... 7 keer had ik niet durven verwachten :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: AceVentura op september 19, 2021, 12:40:30 PM
@Amber:
Het was echt leuk hoe vaak we elkaar gezien hebben. Hoe groot is die kans in een park wat zo groot is en waar letterlijk duizenden mensen rondlopen :o. Hebben we toevallig een wiskundige in de zaal die zich aan deze kansberekening wil wagen? ::)

Hoezo een gebrek aan aantrekkingskracht? :schater:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Piggelot

Het was een zeer geslaagde dag! Voor mij was het ook een eerste meeting, maar zeker niet de laatste😂

En inderdaad super leuk om ook Amber (steeds) tegen te komen😋 is de efteling toch kleiner dan het lijkt😇

Ik zal wat meer posten om die 25 berichten te bereiken om te fotos te zien😂😂

Koffie

Nog 6 berichtjes, je bent er bijna. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Piggelot

Citaat van: Koffie op september 20, 2021, 12:41:23 PM
Nog 6 berichtjes, je bent er bijna. :)

Haha 😂 zo schiet het wel op😇

PallaS.


Ja, het was een hartstikke leuke dag! Echt voor herhaling vatbaar.

AceVentura

Citaat van: PallasSophia op september 20, 2021, 03:01:12 PM

Ja, het was een hartstikke leuke dag! Echt voor herhaling vatbaar.
Goed idee! Zullen we volgende maand weer gaan?  ;D :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler