Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling

Gestart door AceVentura, mei 19, 2021, 10:24:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Piggelot

Citaat van: AceVentura op september 20, 2021, 07:11:21 PM
Citaat van: PallasSophia op september 20, 2021, 03:01:12 PM

Ja, het was een hartstikke leuke dag! Echt voor herhaling vatbaar.
Goed idee! Zullen we volgende maand weer gaan?  ;D :schater:

Waarom niet😂 misschien een andere activiteit?

Piggelot


Shimmer

Citaat van: Piggelot op september 20, 2021, 08:46:58 PM
Citaat van: AceVentura op september 20, 2021, 07:11:21 PM
Citaat van: PallasSophia op september 20, 2021, 03:01:12 PM

Ja, het was een hartstikke leuke dag! Echt voor herhaling vatbaar.
Goed idee! Zullen we volgende maand weer gaan?  ;D :schater:

Waarom niet😂 misschien een andere activiteit?

Ik stem voor (wel een andere activiteit dan, Efteling is lichtelijk enigszins ietwat aan de prijzige kant om elke maand te doen  :schater:)

AceVentura

Iets serieuzer: Weet iemand een leuke plek of activiteit? Iets vinden wat we allemaal leuk vinden is vaak het grootste probleem ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Pien

Er zijn zoveel leuke plekken en activiteiten... maar ja, dan is het inderdaad tegen een prijs.
Kano varen, laserschieten, salsa dansen. Het is maar net wat je leuk vindt. Ik denk dat er voor veel dingen wel animo is.

We hadden het in een van de wachtrijen over een horror avond of iets dergelijks.
Misschien dat we daar op in kunnen spelen? Een horror thema escape room misschien?
"I thought how unpleasant it is to be locked out; and I thought how it is worse, perhaps, to be locked in." ― Virginia Woolf

PallaS.

Een spelletjes- of filmmiddag? Een wandeling? Een picknick waarbij iedereen iets lekkers meeneemt?


@Pien, oh ja, misschien ook leuk in lader van Halloween volgende maand!

AceOfCups

Fijn dat het een geslaagde dag is geweest!
Ecce homo

Piggelot

Citaat van: PallasSophia op september 21, 2021, 12:10:33 PM
Een spelletjes- of filmmiddag? Een wandeling? Een picknick waarbij iedereen iets lekkers meeneemt?


Lijkt mij ook leuk.. ik wil eventueel mijn huis wel beschikbaar stellen.. maar dat hangt af van hoeveel  mensen, het moet wel passen natuurlijk 🙈

AceVentura

Leuke ideeën allemaal :cheerleader: (al hoewel ... horror avond :geezer: ). Het idee van een escape room kwam ook bij mij op.

Kunnen we de ideeën iets concreter maken met een specifieke locatie? Dedenk daarbij dat het handig is als die zowel met de auto als OV goed te bereiken is en dat een enigszins centraal gelegen locatie de voorkeur heeft zodat het reizen voor iedereen te doen is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

sharkie

Vinden mensen het nog leuk om te VR gamen?
Ik weet in Leiden heb je rond Halloween altijd een horror game avond - week.
Wellicht zal dit ook wel in Utrecht of in omgeving te vinden zijn.

En ja Walibi Fright Nights altijd leuk, maar errrugg prijzig.

Afrader is in ieder geval de horrorcircus in Utrecht, ook prijzig, maar heeeeel slecht en totaal niet eng.

Variana

Oeh Walibi Fright nights is inderdaad erg leuk! Het is altijd al een wens van me geweest daarheen te gaan. In Amsterdam is er ook een spelletjescafe waar we naartoe zouden kunnen gaan, erg gezellig plek. Het heet Twee Klaveren. Verder zijn Wondr museum, Gamestate, Race Planet, restaurant Vandaag, Skate Fever en Amsterdam Dungeon aanraders qua specifieke locaties.

PallaS.

In het kader van Halloween: De Weerwolven van Wakkerdam? Dat zou wellicht in theorie ook online kunnen.

Variana

Citaat van: PallasSophia op september 22, 2021, 07:43:42 PM
In het kader van Halloween: De Weerwolven van Wakkerdam? Dat zou wellicht in theorie ook online kunnen.

Toevallig heb ik een eigen weerwolven spel gemaakt voor Halloween dit jaar (voor een spelavond van werk), dus als jullie het leuk vinden kunnen we die aangepaste versie spelen.

BjornAgain

Nu ik de foto's heb gezien en de verhalen van de Efteling heb gelezen, heb ik toch wel spijt dat ik niet meegegaan ben... En dat bij een activiteit die in mijn spreekwoordelijke achtertuin plaats heeft gevonden. Maar ja ben toch altijd een beetje bleu als het aankomt op activiteiten met onbekenden.

Tja een spelletje spelen is altijd handig om het ijs te breken, dus als ik kan en er wordt iets georganiseerd, toch maar eens overwegen om dan deel te gaan nemen.