Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling

Gestart door AceVentura, mei 19, 2021, 10:24:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Shimmer

Efteling uitje klinkt leuk! Ik wacht nog even de datum af, maar ga graag mee! Heb alleen wel de pech dat ik niet in een winkel kom waar je voor korting kon sparen, maar dat vind ik ook niet zo erg. Lijkt me super om onder "gelijk gestemden" te komen, zeker na dat hele dramatische COVID-jaar  ;)

Animo00

Het lijkt mij ook heel erg leuk om met jullie naar de Efteling te gaan en beter leren kennen. Is er al een datum wanneer jullie gaan?

AceVentura

We hebben nog geen datum gekozen, we wachten vooral even af tot iedereen het aantal vaccinaties heeft gehad die ze willen hebben. Afgaande op de planning daarvan zal het waarschijnlijk ergens september gaan worden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

sharkie

YEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.

Efteling blijft leuk.

Lekker weer even genieten van ritje in de Vogelrock of de Baron.  :D :D :D


Rena

Leuk om eens gelijkgestemden te ontmoeten. Al jaren niet naar de Efteling geweest. Voor mij wel een flink eind reizen met het OV.

AceVentura

Efteling met OV is inderdaad wat onhandig. Je moet volgens mij met de trein naar een nabij gelegen plaats en vanaf daar een stuk met de bus.

Als ik zo de verhalen hoor over besmettingscijfers dan twijfel ik wel of het gaat lukken dit jaar ...
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Ik ben stiekem afgelopen zondag al naar de Efteling geweest (en een tweede keer gaan vind ik ook niet erg :) ).
Ze hebben alles goed geregeld, door het reserveringssysteem is het aantal personen in het park beperkt en is afstand houden over het algemeen geen probleem. Daar waar je in de rij staat zijn er rood-witte lijnen gemaakt waarbij iedere kleur steeds 1,5 meter is. Het systeem is simpelweg: Bij wit mag je staan, bij rood niet. Het werkt over het algemeen goed, al zijn er altijd personen die zich er niets van aantrekken natuurlijk >:(
Alle attracties zijn gewoon open. Bij sommige attracties heb je normaal gesproken keuze (bijvoorbeeld de eerste rij in Baron1898 of de verschillende tours in Symfonica), die keuze heb je nu niet. De horeca is ook allemaal open, de echte restaurants (Pinoccio en Polles Keuken) moet je wel een dag van te voren reserveren.

Al met al een geslaagde dag en prima te doen, dus ik hoop dat ze open kunnen blijven met alle oplopende cijfers van de afgelopen dagen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfCups

Ecce homo

Koninginnekind

Als het wat meer concreet is sluit ik me wellicht wel aan. Ik krijg 9-8 mijn tweede moderna.
geboren op 30 april, vandaar mijn nickname. V '88

Pien

Ik ga a.s. zondag naar de Efteling, maar ik ga ook graag weer een keer! ;D
Ik kom vanaf Hoek van Holland en kan best 2-3 mensen oppikken met de auto.
Geef een seintje als je rond Rotterdam of Bergen op Zoom woont!
"I thought how unpleasant it is to be locked out; and I thought how it is worse, perhaps, to be locked in." ― Virginia Woolf

AceVentura

Veel plezier Pien :cheerleader:

Voor wie mee wil met een groep naar de Efteling, weten jullie al wanneer jullie het aantal vaccinaties gehad hebben dat jullie willen hebben? Dan kunnen we misschien voorzichtig aan gaan plannen, daar gaat meestal ook wel wat tijd overheen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Variana

Efteling is zo leuk! Ik wil ook graag mee, gezellig!

Piggelot

Ja, efteling, lijkt mij super leuk om mee te gaan!

menno2108

Super leuk idee! 8)

misschien ook een idee om mensen die over een auto beschikken en rijden hun route ongeveer kunnen delen zodat ze misschien mensen kunnen ophalen? als iedereen dan wat inlegt voor de benzine bijvoorbeeld dan is het voor iedereen prima te doen toch? en dan hebben we wat gezelligheid onderweg  ;) ;D
Freonlike groetnis

Variana

Citaat van: mennooloo op augustus 01, 2021, 12:57:02 AM
Super leuk idee! 8)

misschien ook een idee om mensen die over een auto beschikken en rijden hun route ongeveer kunnen delen zodat ze misschien mensen kunnen ophalen? als iedereen dan wat inlegt voor de benzine bijvoorbeeld dan is het voor iedereen prima te doen toch? en dan hebben we wat gezelligheid onderweg  ;) ;D

Jaa dat is een erg leuk idee! I'm down for this

Is het trouwens al bekend wanneer we ongeveer gaan? Zal dit zijn in de vakantie of pas wanneer school weer begint?