Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling

Gestart door AceVentura, mei 19, 2021, 10:24:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Afhankelijk van de grootte van de groep zal samen reizen wel lukken denk ik :)

De planning is nog wat onzeker, sommigen willen pas gaan nadat ze alle vaccinaties hebben gehad en ik heb geen flauw idee wanneer dat gaat zijn. Daarom herhaal ik voor de zekerheid mijn vraag van een paar berichten terug nog een keer:
Citaat van: AceVentura op juli 30, 2021, 07:26:30 PM
Voor wie mee wil met een groep naar de Efteling, weten jullie al wanneer jullie het aantal vaccinaties gehad hebben dat jullie willen hebben? Dan kunnen we misschien voorzichtig aan gaan plannen, daar gaat meestal ook wel wat tijd overheen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Shimmer

Ik heb zelf al het vaccinatiegedoe achter de rug, dus voor mij is het gewoon afwachten hoe het met de rest zit  ;)

Koninginnekind

Ik krijg 9-8 de tweede moderna, dus tel daar twee weken ongeveer bij op.

Laat je overigens niet door mij leiden, als het eerder plaats vind ga ik een andere keer mee.
geboren op 30 april, vandaar mijn nickname. V '88

PallaS.

Als dit nog niet heeft plaats gevonden: jazeker, ik ben van de partij!

With Pen and Paint

Lijkt mij ook leuk om weer mee te gaan naar de Efteling :D Ik heb morgen mijn tweede vaccinatie.
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Jan H

Is het een goed idee om een poll voor september open te zetten zodat we een datum daaruit kunnen plannen.

sharkie

Lijkt me zeker een goed plan om een Poll op te zetten voor een datum in September, dan is sowieso al iedereen gevaccineerd, die dit wil.

PallaS.

Ik wil mee, en ik heb allebei mijn vaccinaties gehad. :)

AceVentura

Om toch een poging tot planning te doen heb ik alle weekenddagen van september in een poll gezet. Je kan meerdere keuzes maken en je kan je keuze later nog aanpassen. Vul dus vooral in wanneer je kan, dan kiezen we de dag dat de meesten kunnen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Animo00

Tot wanneer kunnen wij stemmen? Ik heb zelf al gestemd voor in het weekend van 18 en 19 september. Ik kijk er heel erg naar uit om jullie allemaal beter te leren kennen!  :)

AceVentura

Ik heb geen einddatum aan de poll gekoppeld, dit voornamelijk omdat je je stem kan aanpassen als je planning veranderd.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koninginnekind

Ik moet helaas afhaken deze ronde, september is traditiegetrouw een drukke maand hier!
geboren op 30 april, vandaar mijn nickname. V '88

AceVentura

Het lijkt erop dat het weekend van 18/19 september het populairst is. Ik weet natuurlijk niet of het dezelfde personen zijn die voor beide dagen gestemd hebben. Bij een gelijke uitkomst zou mijn voorkeur naar de zaterdag gaan, en voor jullie?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Animo00

Voor mij gaat de voorkeur ook uit naar zaterdag.

Piggelot

Een zaterdag  zou ik ook het fijnst vinden😊