Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling

Gestart door AceVentura, mei 19, 2021, 10:24:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sharkie

Hoi,

Ik heb voor beide dagen gestemd, maar lichte voorkeur voor zaterdag.


Variana

Zondag zou mij beter uitkomen omdat zaterdag mijn vaste werkdag is. Maar ik kan dit makkelijk verplaatsen naar de zondag zodat ik zaterdag vrij ben, dus zaterdag zou ik ook wel kunnen. Maar ik moet wel uiterlijk 2 weken van tevoren weten welke dag het is zodat ik weet op welke dag ik moet werken.

AceVentura

De poll laat al een tijdje een eenduidig beeld zien: 18 en 19 gaan gelijk op, de rest blijft daar een stuk op achter.
Na dit weekend ben ik van plan de knoop definitief door te hakken en een datum te kiezen, dus gebruik de invloed die je hebt als je een voorkeur voor een andere uitkomst hebt ;D

Waar we ook alvast over na kunnen denken:
Ook in de Efteling is het nog afstand houden enzo. Groepjes die bij elkaar horen kunnen wel dichter bij elkaar en kunnen bijvoorbeeld naast elkaar in een attractie zitten. Hoe gaan wij dat doen met een groep van (als ik de huidige stand van de poll neem) 10 personen? Het belangrijkst daarbij is dat iedereen zich er comfortabel bij voelt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Piggelot

Ik ben nu volledig gevaccineerd, zolang ik verder geen klachten heb, heb ik niet zo'n probleem met mensen die dichter dan 1,5 meter komen... maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.

Daarnaast een andere vraag, zijn er meer mensen uit het noorden/groningen/drenthe? Dan kunnen we misschien carpoolen

AceVentura

Het zal inderdaad per persoon verschillen. Voor mij maakt het ook weinig uit, maar kan me ook voorstellen dat sommigen daar een specifieke voorkeur in hebben.
Misschien kunnen we kleine groepjes maken op basis van personen die samen reizen?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Variana

Ik vind het ook niet erg om geen 1,5 meter afstand te houden, ik moet sws een negatieve sneltest hebben om het pretpark binnen te komen dus dan weet ik zeker dat ik anderen niet kan besmetten.
En qua carpoolen, komt er iemand uit (omgeving) Amsterdam?

PallaS.

Ik vind het ook niet erg om geen afstand te houden, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn binnen de groep die dat wel willen, en dat is helemaal prima.

memories

Ik zit nog even te twijfelen of ik mee wil. Zou graag dan met het ov komen, maar dan kom ik wel vrij laat (rond 12 uur). En ik durf niet in de baron en python😂

Pien

We kunnen een verzamelpunt afspreken voor de lunch o.i.d.
Wel zo gezellig! En zo kun je gewoon aanschuiven, houseofmemories.
En genoeg andere attracties (en achtbanen) naast die twee! Hoewel ik er wel graag in ga  :bloos: Vooral de Baron.

Voor communicatie is een whatsapp chatgroep misschien een idee?
"I thought how unpleasant it is to be locked out; and I thought how it is worse, perhaps, to be locked in." ― Virginia Woolf

AceVentura

Uiteraard kan je altijd later aansluiten houseofmemories, als je wil kan ik je m'n telefoonnummer geven zodat je kan bellen als je aankomt.

CiteerVoor communicatie is een whatsapp chatgroep misschien een idee?
Mij niet gezien op whatsapp (of welke andere app dan ook), dat is mij een te grote privacy nachtmerrie.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

sharkie

Hoi,


Als eerst een datum en tijd om bij de ingang te verzamelen en dit te communiceren en duidelijkheid wie er allemaal gaan, zodat je straks ook weet of iedereen er is bij de Efteling.
Voor degene dit het willen lijkt mij het wel handig om een whats app groep aan te maken.
Al is het alleen maar voor duidelijkheid mochten er toch mensen onverhoopt niet kunnen of te laat komen wegens file of dergelijk dat dit wel bekend is.

Ik kom uit Leiden en ga met de auto en kan mensen oppikken op station Leiden of zet je auto bij mij thuis neer en rijden we samen  :)

AceVentura

Ik denk dat we de datum inmiddels wel vast kunnen zetten op 18 september :cheerleader:

De tijd is niet zo simpel als het normaal gaat, je moet namelijk reserveren op de website van de Efteling. We kunnen wel met elkaar afspreken dat we er (ik zeg maar wat) om 10:00 zijn, de Efteling kan daar heeeel anders over denken ::)
Laten we eerst even verzamelen wie er mee gaan, daarna is het denk ik het makkelijkst om 1 reservering te maken, dan weten we zeker dat we tegelijk naar binnen kunnen.

Neem het onderstaande lijstje over en zet je eigen naam erbij:
Citaat van: Lijstje
AceVentura
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Variana


Citaat van: Lijstje
AceVentura
Variana

Piggelot


Citaat van: Lijstje
AceVentura
Variana
Piggelot

Animo00

Citaat van: Lijstje
AceVentura
Variana
Piggelot
Animo00