Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling

Gestart door AceVentura, mei 19, 2021, 10:24:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

PallaS.


Citaat van: Lijstje
AceVentura
Variana
Piggelot
Animo00
PallasSophia

sharkie

Citaat van: PallasSophia op augustus 18, 2021, 09:57:48 AM

Citaat van: Lijstje
AceVentura
Variana
Piggelot
Animo00
PallasSophia
Sharkie

memories

Citaat van: Lijstje
AceVentura
Variana
Piggelot
Animo00
PallasSophia
Sharkie
houseofmemories (kom later)

AceVentura

Het is al een mooi groepje :cheerleader:

We hadden 10 stemmen voor die dag, dus met een beetje geluk komen er nog een paar bij :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Pien

Citaat van: houseofmemories op augustus 19, 2021, 04:07:33 PM
Citaat van: Lijstje
AceVentura
Variana
Piggelot
Animo00
PallasSophia
Sharkie
houseofmemories (kom later)
Pien
"I thought how unpleasant it is to be locked out; and I thought how it is worse, perhaps, to be locked in." ― Virginia Woolf

Jan H

Citaat van: Pien op augustus 20, 2021, 10:12:58 AM
Citaat van: houseofmemories op augustus 19, 2021, 04:07:33 PM
Citaat van: Lijstje
AceVentura
Variana
Piggelot
Animo00
PallasSophia
Sharkie
houseofmemories (kom later)
Pien
Jan H

Jan H

Naast een ticket is het ook een nodig om een tijdslot te reserveren bij de efteling om naar binnen te mogen gaan. Ik heb net op 10:00 uur tot 10:45 uur gereserveerd. Omdat wij om 10:00 uur verzamelen is het denk in het handigst om dit tijdslot te gebruiken.

AceVentura

Dat er gereserveerd moet worden is bekend, en we hebben nog geen tijd afgesproken, juist omdat we moeten reserveren. Als we tegelijk naar binnen willen kunnen we het best 1 reservering voor de groep maken. Zo te zien zal houseofmemories apart moeten reserveren omdat ze later aansluit.

Wie kan een reservering voor 9 personen maken? Dat is met het huidige lijstje 2 te veel, maar dan hebben we wat marge voor het geval er de komende weken nog iemand aan wil sluiten. Sinds ze dat systeem hebben heb ik al ruzie met de website omdat het voor mij niet werkt :(
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Shimmer

Ik heb ook gezegd dat ik meega, maar momenteel zit ik middenin sollicitaties etc. Ik hoop eind deze week meer te weten, want ik wil heel graag mee, maar het kan ook zijn dat ik dan net op de zaterdag niet mee zal kunnen... Ik zet mezelf er toch maar even bij en laat dan later nog even weten of ik nog kan, want nu zeggen dat het niet gaat en er vervolgens achter komen dat ik wel had gekund vind ik een beetje zonde  :-\

Citaat van: Jan H op augustus 21, 2021, 01:47:46 PM
Citaat van: Pien op augustus 20, 2021, 10:12:58 AM
Citaat van: houseofmemories op augustus 19, 2021, 04:07:33 PM
Citaat van: Lijstje
AceVentura
Variana
Piggelot
Animo00
PallasSophia
Sharkie
houseofmemories (kom later)
Pien
Jan H
Shimmer

AceVentura

Succes met de sollicitaties Shimmer :klap:

Hopelijk kan je dan alsnog mee, laat maar weten als je zekerheid hebt of het wel of niet gaat.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

sharkie

Hoi,

Tijdslot 10:00 - 10:45 is voor mij prima, maar je kan voor max 8 personen tegelijk reserveren.

Als iedereen akkkoord is met deze tijd dan is het handig als ieder voor zich reserveerd en kan iemand eventueel laten weten of toch het tijdslot vol is, waar ik niet vanuit ga.

Verder ben ik jarig in September en lid van de nieuwsbrief en kan ik voor maximaal 6 kaarten 10 euro korting krijgen, maar alleen bij online kaarten.
Dus mocht iemand ook jarig zijn in September kan je je misschien ook aanmelden voor de nieuwsbrief en korting krijgen. Je moet wel dan ID laten zien bij de entree.


AceVentura

Voor wie nu op de lijst staat is 8 voldoende (aangenomen dat Jan H al een reservering heeft gemaakt en houseofmemories dat ook moet doen omdat ze later aansluit).

Individueel reserveren vind ik ook prima, kan iemand dan in ieder geval een extra reservering voor mij maken? Het kaartje haal ik hier wel, dus kosten zouden er niet aan moeten zitten. Als tegenprestatie kan ik iemand uit (de omgeving van) Den Haag een lift naar de Efteling geven ;D. PM me even als je dat wil doen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Piggelot

We kunnen dan toch ook gewoon 1 reservering doen voor 8? Of eventueel 2 mochten er meer doen? Dan zien ze ons tenminste als een groep toch?

Variana

10u is voor mij ook prima. Misschien is het inderdaad handiger als 1 of 2 personen alle reserveringen maken zoals Piggelot zei, dan zijn we er zeker van dat de tijdsloten niet vol zijn omdat anderen te laat boeken bijvoorbeeld.

AceVentura

Ook prima om 1 reservering te doen ... dat brengt me terug naar de vraag die hem kan maken ;D

Voor de volledigheid: Het gaat alleen om de reservering, daar zitten geen kosten aan. De kaartjes moet ieder voor zich halen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler