Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling

Gestart door AceVentura, mei 19, 2021, 10:24:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sharkie

Zojuist heb ik voor 8 personen van 10:00-10:45 gereserveerd  :) :)

Shimmer

Ik heb zonet te horen gekregen dat ik aangenomen ben bij een nieuwe baan en maandag al kan beginnen  :cheerleader: Ik kan gelukkig gewoon mee naar de Efteling  ;D

AceVentura

Bedankt voor de reservering Sharkie :cheerleader:
En gefeliciteerd met je baan Shimmer :klap: en leuk dat je mee kan :cheerleader:

Even alle informatie bij elkaar:
Wanneer:
18 september 2021 om 10:00 verzamelen, uiterlijk 10:15 gaan we het park in. Haal je het niet of komt er iets tussen? Laat het even weten.

Waar:
Efteling :cheerleader:, we verzamelen bij de Penneveer voor het huis van de vijf zintuigen (https://www.openstreetmap.org/?mlat=51.64985&mlon=5.04362#map=19/51.64985/5.04362)

Corona maatregelen:
De enige corona-gerelateerde maatregel waar je in het park iets van gaat merken is afstand houden. Mondmaskers, tests, enz. zijn niet verplicht, maar mogen uiteraard wel als je dat zelf wil. Doe vooral wat voor jouzelf ok is.

Kaartjes:
We hebben alleen een reservering om tussen 10:00 en 10:45 het park in te mogen. Om echt naar binnen te kunnen heb je ook een kaartje nodig en die moet je zelf halen. Kijk even goed rond, want vaak zijn er wel mogelijkheden om kortingen te krijgen (AH spaaractie eerder dit jaar, ANWB als je lid bent, air-miles, enz.). Heb je een tip? deel hem in dit topic ;)

Elkaar herkennen:
Meestal gaat het vanzelf goed, zeker als we met een groepje mensen opvallend staan te wachten ::). Ter herkenning kan ik eventueel m'n vlag meenemen, en voor wie al meer dan 25 posts heeft kan hier een eerdere Efteling foto zien, ik sta als 2e van links: https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=2093.msg168221#msg168221

Reizen:
Ik ga zelf altijd met de auto, OV schijnt redelijk onhandig te zijn naar de Efteling. Je kan dit topic gebruiken om een maatje te vinden om samen te reizen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Variana

Nicee sharkie, bedankt voor het reserveren! En AceVentura bedankt voor een overzicht van alle info :) Misschien is het inderdaad handig om een vlag mee te nemen zodat we elkaar snel kunnen vinden en er zeker van zijn dat we mensen niet perongeluk mislopen.
Komt er iemand toevallig uit Noord-Holland?

Beukennootje

Ik zou graag een keer bij een bijeenkomst komen, maar ik kan zelf helaas de 18e niet.

PallaS.

Dank je wel voor het reserveren Sharkie!

Citaat van: sharkie op augustus 23, 2021, 02:37:40 PM

Verder ben ik jarig in September en lid van de nieuwsbrief en kan ik voor maximaal 6 kaarten 10 euro korting krijgen, maar alleen bij online kaarten.
Dus mocht iemand ook jarig zijn in September kan je je misschien ook aanmelden voor de nieuwsbrief en korting krijgen. Je moet wel dan ID laten zien bij de entree.

Vraagje hierover: hoe werkt dit dan? Stel dat je kaarten via deze actie besteld, zitten er dan nog speciale regels aan verbonden bijvoorbeeld m.b.t. tot wie je kan meenemen?

sharkie

Hoi,

Voor zover de Efteling aangeeft als je nieuwsbrief lid bent krijg je € 12,- euro korting in de maand dat je jarig bent. (ik had eerder € 10,- gezegd, maar is € 12,00).
Deze korting geldt dan voor min 2 en max 6 personen en is de enige verplichting het laten zien van je ID/rijbewijs dat je daadwerkelijk in de maand jarig bent.
Ook geldt deze actie alleen als je online kaarten koopt en niet aan de kassa.

Groetjes
Sharkie

Piggelot

Heey,

Ik ga met de auto naar de efteling, ik ga vanuit assen en rij oa langs zwolle.
Zijn er mensen die willen meerijden? Ik kan eventueel mensen bij een station oppikken.
Of eventueel carpoolen zodat ieder een kleiner stuk kan rijden🙈

AceVentura

Over twee weekjes is het alweer zo ver :cheerleader:, denk er dus aan als je nog een kaartje moet kopen ;D

En voor de zekerheid, klopt dit lijstje nog steeds?
Citaat van: lijstje
AceVentura
Variana
Piggelot
Animo00
PallasSophia
Sharkie
houseofmemories (kom later)
Pien
Jan H
Shimmer
In principe wachten we voor in de ingang op iedereen behalve houseofmemories omdat ze later aansluit.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

sharkie

14-daagse verwachting voor Kaatsheuvel

Zaterdag 18 september  - 22 graden geen regen.

Hopelijk blijft het zo  :) :)

AceVentura

Mooi :cheerleader: da's prima weer voor een dagje Efteling.

Vandaag heb ik ook m'n kaartje gehaald dus ik mag officieel naar binnen :)

Voor de zekerheid wat vergeet-mij-nietjes:
- Zorg voor goede zonnebrand (je staat in de rijen soms tijdenlang in de zon)
- Neem wat drinken mee. Buiten de rijen is er altijd wel wat te halen, als je eenmaal in de rij staat moet je het doen met wat je bij je hebt :). Zelf heb ik meestal een waterfles bij me die ik gedurende de dag een paar keer vul.
- Zorg voor makkelijk drogende kleding als je in de natte attracties wil ;D
- sharkie: Denk aan de info mbt. de reservering, anders komen we niet binnen ;)

Zelf vind ik het meestal wel leuk om in het park nog wat te eten na afloop, zijn er meerderen die dat willen? Als we echt in een restaurant willen zitten (Pinoccio, Polles Keuken, Ravelijn of Fabula) moeten we ook weer reserveren. Alle afhaal is ook open en zonder reservering te doen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Shimmer

Hey, ik heb inmiddels ook (online) mijn kaartje besteld en binnengekregen, alleen moest ik om de een of andere reden apart reserveren. Ik zag geen andere optie om aan een kaartje te kopen dan alsnog apart te reserveren, dus heb ik het maar even zo gedaan, anders vergeet ik het.. Wel blij dat het goed weer wordt! Ik zou het zelf wel leuk vinden om na afloop even samen wat te eten  :D

Kleine waarschuwing trouwens, voor degenen die niet via Albert Heijn oid hun kaartje kopen: Bij de kassa kan je blijkbaar momenteel geen kaartje kopen, dus doe dat echt voor de dag zelf!

PallaS.

Ik heb ook al aan kaartje! (Nogmaals bedankt, Sharkie!)
Het lijkt me inderdaad ook gezellig om wat samen te weten achteraf. Zolang er maar in ieder geval één vega-optie is, ben ik gelukkig.

Variana

Samen eten lijkt me inderdaad leuk! Ik ben ook vegetarisch tho, maar er zullen vast vega-vriendelijke opties zijn. Is het toegestaan om met een grote groep samen te eten in het restaurant? Of moeten we afhalen?

AceVentura

Door het park heen zijn inderdaad voldoende vegetarische opties beschikbaar.

Met een wat grotere groep is afhalen misschien wel makkelijker inderdaad, met z'n 10'en kan je moeilijk zeggen dat je tot 1 gezin behoort :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler