Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling

Gestart door AceVentura, mei 19, 2021, 10:24:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Nu we stap voor stap aan het versoepelen zijn met de maatregelen komt ook het moment dat we iets leuks kunnen gaan doen steeds dichterbij. Als ik aan iets leuks denk dan heb ik het eigenlijk vanzelf ook over de Efteling :), en zojuist met boodschappen doen merkte ik ook dat ze alweer een zegel-spaar-actie hebben om korting op een kaartje te krijgen.
We kunnen denk ik het best nog wel even wachten want er is nog een hoop gesloten (bijvoorbeeld alle binnen attracties), maar we kunnen natuurlijk wel alvast kijken wie er zin heeft om weer eens met een groepje van hier naar de Efteling te gaan :cheerleader:

Dus, wie heeft er wel zin in een gezellig dagje Efteling?

Groetjes,
Ace

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfCups

Lijkt me leuk!  :)  Dat is voor mij jaren geleden dat ik daar ben geweest. Maar wel eerst zegeltjes gaan sparen dus  ???
Ecce homo

Beukennootje

Lijkt mij ook leuk! Mochten er mensen met het ov komen en ver van de Efteling afwonen, dan kan dit ook nog voordelig zijn:
https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/uitjes/efteling.html

AceVentura

Citaat van: Ace of Cups op mei 19, 2021, 02:28:12 PM
Lijkt me leuk!  :)  Dat is voor mij jaren geleden dat ik daar ben geweest. Maar wel eerst zegeltjes gaan sparen dus  ???
Over het algemeen krijg ik (veel)meer zegels dan ik nodig heb, dus als het nodig is kan ik daar bij helpen :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfCups

Citaat van: AceVentura op mei 19, 2021, 07:34:16 PM
Citaat van: Ace of Cups op mei 19, 2021, 02:28:12 PM
Lijkt me leuk!  :)  Dat is voor mij jaren geleden dat ik daar ben geweest. Maar wel eerst zegeltjes gaan sparen dus  ???
Over het algemeen krijg ik (veel)meer zegels dan ik nodig heb, dus als het nodig is kan ik daar bij helpen :)
Wow, hoe doe je dat? Mijn hoofd maakt nu meteen het sprongetje van Ace Ventura via Jim Carrey naar "The Cable Guy" ;) Nee, maar superfijn natuurlijk! Bij de natuurwinkel hier kan ik alleen sparen voor korting op een biologisch olijvenboomje :-\
Ecce homo

menno2108

Lijkt me ontzettend leuk om eens in een neutrale vrolijke omgeving met ''gelijk gestemden'' op te trekken :klap:
wel woon ik natuurlijk weer ergens in het noorden :rollol:
Freonlike groetnis

AceVentura

Citaat van: Ace of Cups op mei 19, 2021, 08:12:27 PM
Citaat van: AceVentura op mei 19, 2021, 07:34:16 PM
Over het algemeen krijg ik (veel)meer zegels dan ik nodig heb, dus als het nodig is kan ik daar bij helpen :)
Wow, hoe doe je dat? Mijn hoofd maakt nu meteen het sprongetje van Ace Ventura via Jim Carrey naar "The Cable Guy" ;) Nee, maar superfijn natuurlijk! Bij de natuurwinkel hier kan ik alleen sparen voor korting op een biologisch olijvenboomje :-\
Ik heb niet het idee dat ik daar iets heel bijzonders voor  doe ::)
Je krijgt bij iedere 5 euro die je besteed een zegeltje en je hebt er maar 4 nodig voor 12,50 korting op een kaartje, dus het gaat gewoon vrij snel. Afhankelijk van hoe lang de spaarperiode loopt kom je dan al snel aan een aantal kaartjes met korting :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfCups

Oh, haha, ja dat valt mee idd! Mijn referentiekader is dat ik mensen jarenlang zegeltjes van de koffiepakken zag knippen om daar uiteindelijk twee nieuwe bekers voor te krijgen :schater:
Ecce homo

Kim10


Koffie

Ik heb heel leuke theelepeltjes die mijn moeder gespaard heeft van die stomme dingen op thee-pakken en zo. Je spaart je het apezuur. Maar we waren wel eens in Den Haag en daar kon je ergens je bonnen inwisselen. Dat hebben we toen een keer gedaan. Ik heb ze all 6 nog, mijn moeder heb ik niet meer. Overigens moest ze volgens mij ook nog bijbetalen.

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Anniek

EFTELING!!

Ik heb zeker interesse om mee te gaan. Onder voorbehoud dat ik gevaccineerd ben tegen die tijd (sta helaas achteraan in de rij).

Kim10

Bijbetalen klopt Koffie.
Ik krijg zondag mijn eerste vaccinatie, daarna denk ik over de Efteling.

Jann

Leuk!

Ik krijg 6 juni mijn tweede prik  :cheerleader:, dus daarna sta ik er zeker open voor!
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

AceVentura

Leuk dat er enthousiasme is :cheerleader:

Het zal toch nog wel even duren, het lijkt me sowieso goed om te wachten tot alle attracties weer open zijn, dus met een beetje geluk is dan ook iedereen die daarop wacht gevaccineerd.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Ik kwam zojuist een artikel tegen wat een mooi beeld geeft over hoe het er nu in de Efteling aan toe gaat:
https://www.looopings.nl/weblog/16801/Fotos-zo-ligt-de-Efteling-erbij-na-een-sluiting-van-vijf-maanden.html
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler