Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Pridemonth 'feestje' bij google

Gestart door AceOfCups, juni 04, 2021, 12:24:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceOfCups

Blijkbaar is er zoiets als een pride maand?! Wanneer je in google een LHBTIQA+ term invult, bijvoorbeeld 'aseksueel' ontstaat er een klein feestje :) Best grappig, en fijn dat wij er ook in mee worden genomen  :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :hart1:
Ecce homo

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Snik, bij mij gebeurt er ook niks! :'( :'( :'( :'( :'(
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceOfCups

Bij mij nu ook niet meer :( ok dan moet ik maar verslag uitbrengen: er viel allemaal confetti naar beneden en dwarrelden ook vele pridevlaggen over het hele scherm, waaronder de demi- en aseksuele vlag!
Ecce homo

Koffie

Hee nu je het zegt! Eerder heb ik dat wel een keertje gehad. Van de week denk ik. Ik zag ook de aseksuele vlag. Dus ja, ik was het even vergeten, maar ik heb een feestje gehad. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Citaat van: Ace of Cups op juni 04, 2021, 10:42:11 AM
er viel allemaal confetti naar beneden en dwarrelden ook vele pridevlaggen over het hele scherm, waaronder de demi- en aseksuele vlag!

Ik zeg het wel vaker: we gaan vooruit :cheerleader:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceOfCups

Citaat van: Edewecht op juni 04, 2021, 12:36:31 PM
Ik zeg het wel vaker: we gaan vooruit :cheerleader:
Zo voelde dat echt, toen ik onze vlaggen zag! :)
Ecce homo