Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Televisieprogramma 'Ik durf het bijna niet te vragen'

Gestart door durf te vragen, juni 15, 2021, 09:33:43 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BjornAgain

Wat goed van je Ken.

Ik zet hem ook gelijk in mijn agenda, ben erg benieuwd wat het geworden is.
Ook goed te horen dat je zelf positief bent over het eindresultaat!

Ken88


Koffie

Ik vond het een mooie uitzending en ik vond het erg leuk om jou eens te zien. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Hee, Ken! Goed gedaan!
Je kwam goed over. Nuchter, eerlijk en een tikje humor. Voor jou nog wat  :cake2: :cake2: maar vooral  :visibility: :visibility:
Heb je nog reakties gehad uit je omgeving?

Verder vond ik het een boeiende uitzending, met echt allerlei redenen of oorzaken waarom mensen geen seks hebben (kunnen hebben, willen hebben, noem maar op). Verbazend.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

memories


AceVentura

Ik heb zojuist pas kunnen kijken, goed gedaan Ken :cheerleader: :visibility: :visibility: :cake: :cake: :cake: :cake:

Citaat van: Edewecht op augustus 27, 2021, 08:48:31 PM
Verder vond ik het een boeiende uitzending, met echt allerlei redenen of oorzaken waarom mensen geen seks hebben (kunnen hebben, willen hebben, noem maar op). Verbazend.
Inderdaad! Weer wat geleerd.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koninginnekind

Ik hoop ergens dat dit leidt tot een uitgebreider programma. Dit kleine half uurtje belichtte verschillende kanten, de ene wat meer voor de hand liggend dan de andere.
Ik bedoel niet zozeer iets als 'mijn seks is stuk' maar meer een informatief en kennisbrengend programma. Online lees je zo snel dat 'we' als raar worden weggezet!
geboren op 30 april, vandaar mijn nickname. V '88

Kim10

Wel weer de klassieke gevallen. Twee christelijke meisjes, misbruik en een testosteron opspaarder maar Ken, jij deed het prima. ( Vind je seks smerig? Ja.) Kijk uit naar een programma dat e.e.a. wat breder neerzet. Die testo jongen verdient een eigen show.

Koffie

Ik vond die verschillende invalshoeken juist interessant. Het laat ook de verschillen zien tussen angst, aseksualiteit, keuzes maken, etc. Ik vind dat wel een breed beeld geven vaan waarom mensen geen seks hebben. Zonder allerlei oordelen daaraan te verbinden.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Citaat van: Koffie op augustus 28, 2021, 04:59:48 PM
Zonder allerlei oordelen daaraan te verbinden.

Precies, dat vind ik een heel sterk punt van dit programma.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Animo00

Ik heb de aflevering teruggekeken op NPO start en wat ben jij een leuke en vriendelijke jongen Ken! 😊


Ken88

Citaat van: Kim10 op augustus 28, 2021, 04:44:19 PM
Wel weer de klassieke gevallen. Twee christelijke meisjes, misbruik en een testosteron opspaarder maar Ken, jij deed het prima. ( Vind je seks smerig? Ja.) Kijk uit naar een programma dat e.e.a. wat breder neerzet. Die testo jongen verdient een eigen show.
Ik vind dat Rosan het Ace spectrum ook netjes heeft vertegenwoordigd.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceOfCups

"Heb je geen gevoelens dan"

pffff, dat blijft een hardnekkige. Goed dat die voorbijkwam, denk ik. Wel pijnlijk :'(
Ecce homo

Koffie

Die heb ik niet gehoord. Ik werd, uiteraard zou ik bijna zeggen, gebeld terwijl ik het programma zat te kijken. Maar dat is een pijnlijke inderdaad. Of het vooroordeel dat je dus niet 'volwassen' bent geworden.
Alsof het hebben van seks met iemand je volwassen maakt. Maar die opmerking heb ik niet gehoord in het programma, tenzij die natuurlijk ook in dat telefoongesprek viel. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie