Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo!

Gestart door HuntressOfArtemis, juni 19, 2021, 02:27:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Ja, dat is wat jammer die reactie, maar ze hebben misschien zelf ook even tijd nodig om het echt te begrijpen. Het moet allemaal even landen, misschien. Twee zussen die tegelijkertijd ergens mee uit de kast komen, misschien hebben ze even een neutje nodig. ;)

Jij wist het al langer, voor hen is het nog helemaal nieuw en ook nog onbekend. In elk geval ligt het nu open op tafel en is het gemakkelijker ter sprake te brengen. Wat de toekomst betreft: dat weet je nooit, maar dat geldt voor letterlijk iedereen. Ook voor mensen die zichzelf kennen als cis-hetero. Het leven zit vol verrassingen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

PallaS.

Wat dapper van je: goed gedaan!

Ik sluit me aan bij de reactie die eerder gegeven zijn, en bij wat je zelf zei over wat de toekomst brengt. Ik ben vooral heel blij voor je dat je het gevoel hebt dat je nu opener kan zijn. :)

HuntressOfArtemis

Wow ik was dit forum weer helemaal uit het oog verloren.
Alleszins bedankt voor de reacties iedereen!

Ik heb er nu gewoon al een tijd niet over gepraat, het voelt ook verkeerd om de aandacht van mijn zus weg te trekken, maar ik blijf gewoon zeggen dat ik niet wil trouwen (ze speculeren daar de laatste tijd iets te veel over)
Doe alsof je in een verhaal zit, want binnen een eeuw, ben je een verhaal, dus maak er een mooi van!