Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Rose Zaterdag 2023 bij 'mij'! Goes.

Gestart door Koffie, juni 19, 2021, 03:51:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Citaat van: Edewecht op juli 09, 2021, 07:12:57 PM

Zowel de kruiwagen als rok zijn echt fantastisch! :smile-hart:

Draag graag wijde broeken, rok zou ook prima zijn (zeker in de zomer), maar ik zou het denk ik niet uit houden zonder broekzakken!

Citaat van: Koffie op juli 15, 2021, 08:41:49 PM
Vroeger heb ik er ook veel opmerkingen over gekregen. Goh, jij draagt nooit een jurk he? Of: heb jij er nu nooit eens behoefte aan een leuk jurkje te dragen? Of: Draag jij nóóit hakjes...?? Of: Oh kijk, dat zou nou wèl eens een leuk rokje voor jou zijn! Nee, niet je haar weer zo kort, dat is niet vrouwelijk!

Ik vind (lange) jurken/rokken wel mooi, maar hakken of andere typische vrouwenschoenen: Echt foeilelijk! :P

Edewecht

Citaat van: Koffie op juli 15, 2021, 08:41:49 PM
Het liefst zou ik denk ik willen dat alles meer neutraal werd. Dat het doodnormaal werd als mannen rokken droegen, zodat een rok of jurk niet meer iets oproept van 'vrouwelijkheid'. Dat niemand daar ook in ziet dat je iets vrouwelijks zou uitdrukken met een rok.
Dat is precies wat ik wilde zeggen.

Citaat van: Fricai op juli 15, 2021, 10:18:49 PM
, maar ik zou het denk ik niet uit houden zonder broekzakken!
Inderdaad, zal nog wel aan gewerkt moeten worden. Rokzakken.

Citaat van: Fricai op juli 15, 2021, 10:18:49 PM
Ik vind (lange) jurken/rokken wel mooi, maar hakken of andere typische vrouwenschoenen: Echt foeilelijk!
Nee, absoluut geen behoefte aan.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Kim10

@Fricai, hoge hakken lopen ook heel náár. Wel eens een vrouw op hoge hakken voort zien strompelen? Alle eventuele interesse verdwijnt als sneeuw voor de zon.  :P

Koffie

Ik las net op Facebook dat Roze Zaterdag 2023 plaatsvindt op 17 juni dat jaar. Bij mij staat het in de agenda.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Leuk :cheerleader:
Mijn agenda heb ik nog niet voor 2023, maar ik gok zomaar dat er ruim voor die tijd iets zal zijn waardoor het weer bij mij onder de aandacht komt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Mijn telefoonagenda heeft dat jaar al en ik heb geen idee hoeveel jaren nog meer, maar vast nog wel een heleboel. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Bink

Vanuit Zeeland (Walcheren) is Leeuwarden iets te ver. Dus ik kijk al uit naar 2023! Lijkt me heel leuk om mensen van dit forum in Goes te ontmoeten ;D

(dit is mijn eerste berichtje op dit forum. ik zal me binnenkort voorstellen hoor ::))

Koffie

Welkom alvast, en leuk dat je je wilt voorstellen. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Dit is inmiddels ook alweer een jaartje dichterbij gekomen :klap:

:cheerleader: AVEN goes Goes :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Het is de slagzin van Goes Marketing: Goes is goes. Waarbij je bij 'goed' aan 'goed' moet denken. Ik zeg het er maar even bij.  :schater:
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Goes is goed. Maar in plaats van goed, staat er dan: goes.

Maar ik zie dat ik een typefout heb gemaakt. Dat maakt het er nou ook niet bepaald begrijpelijker op. ;) Sorry...

De slagzin is: Goes is goes. Waarbij je dan bij dat laatste 'goes', moet denken aan: goed. Dus Goes is goed.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Het is tijd om dit topic weer eens af te stoffen want inmiddels leven we al bijna een week in 2023 :cheerleader:

Dat betekend dat we nog een half jaartje hebben om snode plannetjes te smeden om van de Roze Zaterdag in Goes ook een beetje een Paarse Zaterdag te maken ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler