Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

"vriendin" gezocht voor mijn vriend

Gestart door Koninginnekind, juli 21, 2021, 06:42:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koninginnekind

hallo,

ik twijfel of ik hier op de juiste plaats ben maar ik probeer het en hoor het heel graag als ik iets doe wat niet helemaal de bedoeling is. Het is al lastig om een onderwerp in te vullen!

Onlangs meldde ik me hier aan en kwam in een warm bad aan herkenning terecht. Heel fijn, wat een openheid en respect naar elkaar!

In het heel kort;

ik ben aseksueel en leef samen met mijn heteroseksuele vriend. We willen onze relatie graag zo invullen dat hij datgene wat ik hem niet kan bieden, seksueel contact, bij een andere vrouw kan vinden. Voor de pandemie losbarstte had hij zo'n relatie met een getrouwde vrouw. Haar man gaf aan dat hij alleen seks had ter voortplanting. Nu er twee kinderen waren was het gezin compleet en stond hij niet meer open voor seks. Helaas voor haar heeft zij toen stiekem haar heil buiten de deur 'moeten' zoeken. Net voor de pandemie losbarstte kwam haar man er achter en is het contact gestopt.

In een ideaal plaatje treft hij een vrouw die niet gebonden is (en geen behoefte heeft aan een relatie) of een vrouw die met toestemming van haar partner seks mag hebben met een andere man.

Op de website Second Love staan in onze regio ( Zuid-Oost Nederland) maar heel weinig vrouwen ingeschreven, mocht je een andere tip hebben dan hoor ik het graag.

Ik merk dat ik het lastig vind om het hier te posten. Ik wil absoluut geen relaties stuk laten lopen en niemand voor het hoofd stoten!

Dankjewel,

Koninginnekind


update 25-7
hij heeft inmiddels een kennismaking met een vrouw gehad. Ik hoop dat het iets wordt voor ze. Jammer dat ook zij niet de 'vrijheid voelt' het eerlijk met haar man te bespreken. Wat is het toch een onmogelijke situatie voor sommigen onder ons!


geboren op 30 april, vandaar mijn nickname. V '88

Edewecht

Citaat van: Koninginnekind op juli 21, 2021, 06:42:08 PM
Ik merk dat ik het lastig vind om het hier te posten. Ik wil absoluut geen relaties stuk laten lopen en niemand voor het hoofd stoten!

Het IS ook heel lastig om over dit soort dingen te posten, lijkt me. Het is een gevoelig onderwerp - misschien wel extra gevoelig op dit forum, en ik denk dat er nog wel een behoorlijk taboe op rust in het algemeen. Daarom vind ik het best moedig wat je doet: dat je er, van het begin af aan, zo open over communiceert! Met je partner, met ons, met een eventuele derde.
Je bent niet voorzichtig, maar wel zorgvuldig. En absolute eerlijkheid is in dit soort processen onmisbaar.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Inhoudelijk kan ik je niet helpen, wel wil ik je dit meegeven:
Je doet het prima, al die dingen waarvan je verteld ze hier op het forum aangetroffen te hebben (herkenning, openheid, respect) daar waar werk je zelf ook aan mee. :klap:
Daarnaast doen jullie het samen ook goed, jullie zijn blijkbaar op zoek naar oplossingen en het is goed dat jullie die stap zetten. Ik hoop van harte dat jullie een oplossing gaan vinden die voor jullie beiden werkt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koninginnekind

Fijn dat ik dit soort reacties mag ontvangen. Het raakt me!

Hopelijk voelt iemand zich aangesproken en misschien mag ik het taboe er over te praten een beetje afbrokkelen. Er over praten wil natuurlijk niet zeggen dat de uitkomst is zoals wij het voor ons zien. Communicatie is alles!
geboren op 30 april, vandaar mijn nickname. V '88