Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Splinter Chabot Roze brieven

Gestart door Suusje, juli 30, 2021, 04:17:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Suusje

Heeft iemand het nieuwe boek van chabot al gelezen? Confettiregen vond ik leuk, gedeeltelijk ook wel herkenbaar. Ik vroeg me af of in het nieuwe boek over aseksualiteit gesproken wordt?

Koffie

Ik heb hem gegoogeld, ik kende hem niet. Ik lees dat hij homo is en dat dat een worsteling is geweest. Maar ik lees niet dat hij aseksueel is. Hoe zit dat dan? :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Suusje

Zijn tweede boek zijn lezers brieven. Zijn eerste boek gaat over zijn ontwikkeling en tocht naar zijn geaardheid, ja hij is homo en zeer seksueel, in gesprekken is hij erg open.

Het was eigenlijk meer een vraag of iemand het gelezen heeft, ik namelijk nog niet. Was benieuwt of de hele LGBTQIA+ vertegenwoordigd is

AceVentura

Splinter is inderdaad homo, en voor zover ik weet doet hij goede dingen voor de hele LHBT gemeenschap.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Suusje

Vind ik ook, 7 augustus heeft hij een pride aflevering van zijn tv programma, dat is ook wel heel goed.