Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

wandelen, evt. met hond regio Eindhoven

Gestart door Koninginnekind, juli 24, 2021, 08:02:17 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koninginnekind

hoi allemaal,

is het een idee om, in de buurt van Eindhoven, een wandeling te maken? Iedereen is welkom; ook 'de andere kant'.
Al wandelend kennis maken en ervaringen uitwissen, of juist van gedachten wisselen over totaal andere onderwerpen.

Groet, Koninginnekind
geboren op 30 april, vandaar mijn nickname. V '88

Edewecht

:cheerleader:  wandelen is een van mijn hobbies, maar helaas is het de komende tijd wat moeilijk om mee te doen (veel werk, volle weekenden). Maar als je een poll start, kun je meerdere datums als optie noemen en er later eentje uitkiezen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jan H

leuk ik ben ook altijd voor een wandeling in de natuur met een paar leuke mensen

PallaS.

Jazeker, goed idee! Zolang het maar op een plek is dat goed bereikbaar is met het OV trouwens.

Lionne

Zeker leuk, ik houd ook erg van wandelen. Alhoewel Eindhoven wel een beetje uit de richting is voor mij (aan de andere kant heb ik dan wel een ander rondje dan normaal ;))