Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mijn zoektocht naar een man die bij me past! Will you join my journey?!

Gestart door Sneeuwwitje, oktober 05, 2021, 10:37:05 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sneeuwwitje

Hallootjes!  :wave:

Ik, als knuffelbare, zorgzame, lieve (maar ik heb een assertieve "bitchy" kant muahaha) en prettig gestoorde vrouw zoekt een man die een beetje in hetzelfde hoekje zit.
Wat ik in een relatie zoek: openheid, eerlijkheid en respect - met (veel) humor, maar ook diepgaande gesprekken.
Zeg maar de mannen die je niet snel op Tinder zou kunnen vinden  :rollol:
Mijn hobby's: wandelen/fietsen in de natuur, reizen, gamen, boeken lezen, muziek luisteren, (verhalen) schrijven, films/tv-series kijken en koken/bakken. :cheerleader:
Over het algemeen dus een nerdy chick. Ik ben ook van de anime en manga bijvoorbeeld. Yeah!  :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader:

Ik woon in Twente, maar ben tot de conclusie gekomen dat afstand niet uitmaakt als je echte gevoelens voor elkaar hebt.
Zelf was ik eerst altijd heel erg van de gedachte: o jee, maar hoe doen we dat met samenwonen en zo als ik een relatie krijg met een man die 150km of zo van mij vandaan woont.
Maar tegenwoordig denk ik er anders over. Het is eerst maar kijken of ik überhaupt ooit weer eens van mijn "single status" afkom.  :schater:
Wat wel belangrijk is: leeftijd. Ik ben zelf van 1993 en ben op zoek naar mannen die 4 jaar jonger of ouder zijn. Dus zeg maar 1989 ~ 1997. Maar vooruit, 1988 en 1998 mág... Zit wel op het randje hoor. :bloos:
Lengte is ook belangrijk voor mij. Ik ben 1m77. Vreemd genoeg kan ik niet verliefd worden op mannen die kleiner zijn dan mij. Raar hé...  :bloos: :bloos:

Ik ben overigens op dit moment nog in een fase dat ik aan het ondervinden ben of ik aseksueel ben of niet. Dat weet ik nog niet 100% zeker.
Dus als je daar geen probleem mee hebt... :smile-hart:
Wat ik je in ieder geval wel kan garanderen, is dat ik seks absoluut niet (echt) belangrijk vind in een relatie.
En ik wil later graag een gezin stichten en kinderen krijgen. Misschien dat dat andere aseksuelen (ook) wel afschrikt? Geen idee.

In ieder geval kun je mij rustig een DM sturen als je dit pas in het voorjaar 2022 of zo leest. Ik ben waarschijnlijk iemand die niet snel van haar "single status" afkomt, dus: be my guest, no matter the year!  :klap:
Desnoods schrijf ik wel even hier dat ik niet meer op zoek ben.

memories


Jaap

Hoi Sneeuwwitje, welkom hier!  :cake: :cake:

Ik val helaas niet in je doelgroep qua leeftijd en afstand, maar wil je ook succes wensen!

Je schrijft dat je niet verliefd kan worden op mannen die kleiner zijn dan jou, zo bezien is sneeuwwitje dan wel een bijzonder gekozen gebruikersnaam ...  :D

AceVentura

Welkom op het forum Sneeuwwitje,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Je schrijft leuk :). Ik val buiten jouw doelgroep dus ik wil je vooral welkom heten en succes wensen :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

BjornAgain

Welkom Sneeuwwitje!

Helemaal eens met de bovenstaande berichtjes. Leuk geschreven!

Hopelijk kom je hier je Prince Charming tegen, uit een acceptabel bouwjaar.  ;) Tja ik kan 10 jaar van mijn leeftijd afsnoepen, maar nee ik vermoed dat ik je vooral heel veel succes moet gaan wensen.

Overigens voel je ook vrij om in andere topics gezellig mee te kletsen.

Torbs

Citaat van: Jaap op oktober 05, 2021, 12:39:13 PM
Je schrijft dat je niet verliefd kan worden op mannen die kleiner zijn dan jou, zo bezien is sneeuwwitje dan wel een bijzonder gekozen gebruikersnaam ...  :D
:schater: Heel scherp Jaap

Ik stuur je zo een berichtje Sneeuwwitje. Je kan alvast wel verliefd worden want ik ben 1m84 :P

Sneeuwwitje

Late reactie, maar dankjewel allen!  :)

En ach, wat betreft mijn gebruikersnaam, uiteindelijk kiest Sneeuwwitje niet voor een van de zeven dwergen hé...  ;) :D

Jaap

Klopt, en die koningszoon, waar ze mee trouwt gun ik jou ook hoor!  :)

RemcoVdb

Hahahah ik ben te klein en iets te oud  :schater:

En precies wat je zegt, al die dating apps en zo is allemaal zo ja hoe zeg je dat ...  Zijn over het algemeen opzoek naar dat ene moment.

iig succes met je zoektocht.