Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuw televisieprogramma van de VPRO over De Liefde

Gestart door Speaker, oktober 05, 2021, 09:26:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Speaker

Deze bericht is namens NOA:

We hebben de volgende oproep gekregen voor een nieuw televisieprogramma. Ze zijn ook specifiek op zoek naar aseksuele stellen of stellen waarbij één persoon aseksueel is. Mochten er vragen zijn, dan zullen we deze delen met onze contactpersoon:

Voor een nieuw televisieprogramma van de VPRO over De Liefde ❤ zijn wij opzoek naar stellen/koppels/partners/geliefden die open over hun relatie willen vertellen.

De prille liefde, de bestendige liefde, de problematische liefde, de verdiepende liefde, de eeuwige liefde, de aflopende liefde. Over verwachtingen, verrassingen, teleurstellingen, hoop, kracht en misschien wel afscheid. We zoomen in op alle fases van de liefde vanuit de meest intieme plek van het huis: de slaapkamer.

Lijken jou en je partner dit leuk? Stuur een mailtje naar liefde@vpro.nl

Edewecht

Citaat van: Speaker op oktober 05, 2021, 09:26:38 PM
de meest intieme plek van het huis: de slaapkamer.

Hoezo, de slaapkamer?? :schater:




Maar verder lijkt me dit een goed initiatief. Ik denk dat het bij de vpro in goede handen is.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Kim10

@ Edewecht:schater: :schater: :schater: :cake:ja waarom altijd die slaapkamer. Wat intimiteit heb ik betere herinneringen aan de keukentafel.

Koffie

Ja, dat was ook mijn eerste gedachte. Intimiteit gekoppeld aan de slaapkamer?

Seks heeft lang niet altijd iets met intimiteit te maken. En intimiteit lang niet altijd met seks.

Maar het wordt altijd in een adem genoemd.

En daarbij, mensen hebben ook niet alleen seks in de slaapkamer. Dus ja, ik moet altijd grinniken. :)

Maar een leuke omroep, ik ben alleen geen stel en ik ben wel heel stelselmatig in het weigeren met mijn hoofd in de media te verschijnen: nee. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Stevie1992

Voor de mensen met 'intimiteit en de slaapkamer'  ??? reacties... dat hoeft niet per se seks te zijn he. Je hebtook altijd nog de pillow talk, het laatste gesprekje voor het slapengaan, het eerste gesprek na wakker worden, en gesprekken half in slaap en in de omarming van iemand van wie je houd
I need no reasons, I simply.. am