Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

The Ace Mind - Ace Diversity

Gestart door The Ace Mind, oktober 27, 2021, 07:18:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Ace Mind

Hallo,

Mijn naam is Joëlle Groot Roessink, blogger onder de naam The Ace Mind.
Mijn website en blog zijn in het Engels begonnen, maar ik ben momenteel bezig met het vertalen naar Nederlands.
Ik informeer en vertel over mijn aseksuele ervaringen. Ook ben ik actief als aseksuele activist en vrijwilliger bij NOA.
Deze oproep is voor een redelijk nieuw project dat ik op mijn blog begonnen ben waar ik graag een Nederlandse versie van wil maken.

Ace Diversity, Aseksuele Diversiteit
Aseksualiteit is een paraplu term, een spectrum en daardoor is de aseksuele gemeenschap divers.
Mijn blog is geschreven vanuit mijn perspectief als een blanke, vrouwelijke, biromantisch, sex-repulsieve,20-jarige aseksueel.
In deze blogserie wil ik de diversiteit laten zien en laten zien hoe divers de ervaringen onderling zijn in de aseksuele gemeenschap.
Iedereen op het aseksuele spectrum kan meedoen om een platform te hebben om hun verhaal te delen.

Hoe neem je deel?
Ik heb hier beneden een lijstje met vragen die je kunt beantwoorden.
Als je oncomfortabel bent met het delen van je informatie bij je verhaal dan mag je ook anoniem.
Of vragen overslaan. Ik vind het belangrijk dat je comfortabel bent.
Wel vraag ik het met een reden, de vragen zijn om de diversiteit te laten zien.
Wie ben je als persoon, ook de foto en naam zijn omdat mensen zich vaak beter kunnen verplaatsen wanneer er ene persoon aan gekoppeld is.

vragen
Naam:
Leeftijd:
Pronounce:
Waar woon je:
Hoe identificeer jij je:
wat betekend dat voor jou:

je verhaal
Ik geef je graag je vrijheid in het schrijven van jou verhaal.
Ik kan hier allemaal vragen neer gaan zetten, maar dan verlies je de regie.
Daarom ben je vrij in het schrijven van je verhaal.
Wel kun je mee berichtje sturen als je er niet uit komt.
En Stel ik eventueel aanvullende vragen als ik denk dat het nodig is voor duidelijkheid etc.
maar ik kan je wel wat voorbeelden geven wat je zou kunnen bespreken.

Voorbeelden
pride, coming-out, hoe jij een stereotype breekt, waar jij tegen aanloopt, ervaringen die je hebt gehad die te makken hebben met aseksualiteit.
Iets wat je aan Allies, allo of mede aseksuele mensen wil mee geven.
Ook kun je je richten op onderwerpen die een andere kant laten zien dan dat ik doe.
Ben je bijvoorbeeld Grey/demi of een ander label op het aseksueel spectrum,
of romantisch, sekspositief, ouder dan 20 of heb jij een andere af komst etc.
hiermee creëren we namelijk echt de diversiteit en door te vertellen over hoe dat is in combinatie met op het aseksuele spectrum zitten. Kunnen we dat dus echt laten zien.


hoe stuur je het op
Je stuurt mij een email met de beantwoorde vragen en jou verhaal.'
dit mag je gewoon uit typen in de email.
stuur het als volgt:

Onderwerp: Ace Diversity
Email: theacemind.mail@gmail.com
door ace diversity als onderwerp te zetten vind ik je email makkelijk terug.

Deadline
er is geen deadline voor dit project het is iets wat ik in stand wil blijven houden zolang als ik The Ace Mind in stand hou.
Wel vind ik het super leuk om te horen als je intresse hebt maar je tijd er nog even voor neemt.
Want ook al stuur je het dan volgend jaar pas, weet ik in iedergeval dat er intresse is.

Ik hoop dat er mensen met interesse zijn,
ik kijk erg uit naar de verhalen.
Mocht je eerst wat meer van me willen lezen, zien kijk dan vooral even in mijn link tree onderaan de mail.
Daar vind je onder andere mijn website en socials.
Voor vragen mag je me e-mailen of benaderen op mijn socials.

met vriendelijke groet,

Joëlle Groot Roessink, The Ace Mind

https://linktr.ee/TheAceMind

BjornAgain

Toevallig loop ik een poosje rond met de behoefte om mijn verhaal te delen. De behoefte om herkenbaar of met mijn eigen naam in de media te komen, heb ik absoluut niet. Dat weerhoudt me van te reageren op de meeste oproepjes hier. Er zijn zaken, die mijn familie weet, maar bijvoorbeeld collega's echt niet hoeven te weten.

Mijn verhaal is misschien ook wel best heftig, daarom wil ik het ook delen. Maar ik zal er wel een geschikt moment voor moeten zoeken om het uit te schrijven.

The Ace Mind

Citaat van: BjornAgain op oktober 28, 2021, 08:41:12 PM
Toevallig loop ik een poosje rond met de behoefte om mijn verhaal te delen. De behoefte om herkenbaar of met mijn eigen naam in de media te komen, heb ik absoluut niet. Dat weerhoudt me van te reageren op de meeste oproepjes hier. Er zijn zaken, die mijn familie weet, maar bijvoorbeeld collega's echt niet hoeven te weten.

Mijn verhaal is misschien ook wel best heftig, daarom wil ik het ook delen. Maar ik zal er wel een geschikt moment voor moeten zoeken om het uit te schrijven.

tof om te horen dat jij je verhaal wilt delen, het is helemaal oke, als jij je verhaal anoniem wilt delen. ik kan me ook goed voorstellen dat je je tijd wil nemen als het heftig is. Neem je tijd!